Avatar billede mcgoat Nybegynder
31. oktober 2004 - 02:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Karma fejl?

Har lige været inde og se på min karma... en har givet 75% uden at jeg kan se hvem det er og ingen tekst.. en anden har givet 0% uden navn og uden tekst..... det skal da helt klart laves om...
Der skal bare automatisk tilføjes brugernavn samt link til spm og der skal være en tekst/begrundelse... Come on Exp... fix it :) hehe
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. oktober 2004 - 02:26 #1
lol karma er uden identitet om man så kan li det eller ej - tja diskussionerne er mange, men jeg synes også det er lidt latterligt at folk ikke skal stå ved deres karma -udelinger.
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2004 - 06:52 #2
Hvad så hvis en karmagivning er udtryk for at personen har set dine indlæg flere steder, og det dermed er et generelt indtryk, der ligger til grund for karmaen. Så ville et link til et specifikt spørgsmål være direkte misvisende.

At vi er enige om, at der burde komme automatisk navn på karma, ændrer intet. Admin er urokkelig.
Avatar billede freehelp Praktikant
31. oktober 2004 - 08:39 #3
Hvem er admin?? :D
Synes ikke det er en bruger man ser meget til!

Beklager min iromisme
Avatar billede mcgoat Nybegynder
31. oktober 2004 - 12:00 #4
Bare irriterende at få 0%, sikkert af en der har gjort det for sjovt.. jeg kunne da også sagtens bare give jer alle sammen en masse 0%'er, men det er da ikke særligt fair...
Avatar billede freehelp Praktikant
31. oktober 2004 - 12:13 #5
Du kan ligeså godt vende dig til det :-)

Det har været diskuteret til hudløshed, og intet bliver ændret beklageligt.
Avatar billede freehelp Praktikant
01. januar 2005 - 18:25 #6
Hallo
Avatar billede mcgoat Nybegynder
07. januar 2005 - 09:35 #7
´luk