Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
30. oktober 2004 - 14:53 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til logo design

Hej.. Jeg vil til at lave en ny side, som skal hedde www.inside.dk, det er en side hvor vi vil gå ind og undersøge forskellige ting, udforske "uforklarlige spørgsmål".. Men er der nogle der vil lave et lille logo til os, det skal fylde 150 pixels * 100 pixels, må dog også gerne fylde mere i længden, men maks 300 pixels! Logoet må gerne have et eller andet form for included, mens teksten skal være INSIDE.DK, ligemeget om det er med store caps eller små.! Håber nogle er klar på at hjælpe. 200 point er sat over styr.

//enevoldsen
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
30. oktober 2004 - 14:58 #1
sry, den skal hedde inside.com
Avatar billede weblex Nybegynder
30. oktober 2004 - 15:01 #2
Hvad mener du med en "form for included"?
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
30. oktober 2004 - 15:05 #3
sry, det er fordi jeg har været i england i lidt tid så der falder nogle engelske ord ind! Men ja det jeg mener er om man ikke kan proppe et øje ind på logoet, altså på en eller anden fed måde!
Avatar billede weblex Nybegynder
30. oktober 2004 - 15:11 #4
Det kan man sikkert godt - men nu prøver vi lige uden c",)

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10292
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
30. oktober 2004 - 15:14 #5
Jeg tror bare vi skal glemme det med øjet, det er for fedt det logo, men du kunne ikke prøve at give den nogle andre farver, du bestemmer selv hvilke, da jeg laver min side ud fra logoet!
Avatar billede weblex Nybegynder
30. oktober 2004 - 15:21 #6
Det kan jeg godt - tænker du på nogle bestemte farver?

Her mørkeblå:

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10293
Avatar billede weblex Nybegynder
30. oktober 2004 - 15:22 #7
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
30. oktober 2004 - 15:23 #8
Tak siger jeg
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
30. oktober 2004 - 15:25 #9
Tak siger jeg for et glimrende logo, så kan jeg komme i gang med siden! Og endnu engang tak!
Avatar billede weblex Nybegynder
30. oktober 2004 - 15:25 #10
Orange...:

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10295

Og sådan kunne vi blive ved med de ca. 16,7 mio. farver jeg har i Photoshop :o)
Avatar billede weblex Nybegynder
30. oktober 2004 - 15:26 #11
Ups - jeg så slet ikke du havde lukket...
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
30. oktober 2004 - 15:26 #12
men det behøver du ikke, tror jeg har nok at vælge imellem! Siger endnu engang tak! :D Og håber du har fået dine point :D!
Avatar billede weblex Nybegynder
30. oktober 2004 - 15:31 #13
Jep, den er i vinkel. Sig til hvis du står og mangler et i en specifik farve...
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
30. oktober 2004 - 16:47 #14
hej igen!

Kan du lave en sort baggrund på logoet med den bordeaux røde farver eller en mørk grå enten #999999 eller #666666...

//martin
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
01. november 2004 - 16:10 #16
Hej igen igen...

Vil du ikke prøve at lave nogle effekter på logoet!? Der det kan give en mere effektrig hjemmeside!? Det må meget gerne være logoet i mørkeblå!?

Sig til hvis du skal have flere point :D!?

//Enevoldsen
Avatar billede weblex Nybegynder
01. november 2004 - 16:21 #17
Med effekter mener du....?
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
01. november 2004 - 16:25 #18
Effekter, ikke sådan den bevæger sig, men mere sådan der er skygger på!? Og Farverne bliver som et faneblad, hvis du kan lave det!? Kan nemlig godt lide den måde faneblade er lavet på!? Men effekter mener jeg bare sådan noget der lige gør det sidste til en hjemmeside!
Avatar billede weblex Nybegynder
01. november 2004 - 16:28 #19
Nu er der vist mange former for faneblade - eksempelvis her på siden. Men der er der vist ingen effekter på? Har du et eksempel på sadanne faneblade?
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
01. november 2004 - 16:32 #20
ja, det har jeg da.. hmm. www.sporkle.dk, har sådan noget på deres faneblade sådan de er i øjenfaldne og ligeledes har msn.dk, håber du forstår det! Det vil nemlig gi' logoet det sidste på den nye side!
Avatar billede weblex Nybegynder
01. november 2004 - 16:40 #21
Jeg tror du mener det jeg kalder bevel and emboss. Dvs. en form for 3d-virkning med genskin i overfladen. Jeg synes nu bare, at dit logo passer meget dårligt hertil:

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10300
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
01. november 2004 - 16:45 #22
Ja det er nok det jeg mener, har ikke så meget forstand på det med tegne-programmer! Jeg siger tak, for det ser godt ud for mine øjne! Det jeg vil bruge det til, er at folk selv må vælge logoet i toppen! Så endnu engang tak for hjælpen, nu tror jeg ikke der kommer mere! :D!
Avatar billede weblex Nybegynder
01. november 2004 - 16:48 #23
Det er bare i orden :o)
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
18. november 2004 - 17:48 #24
Hej igeN!

Du vil garanteret have nogle flere point, og du skal være så velkommen til at sige til!? Men vil du ikke nok lave en baggrund i denne farve med emboss og bevel effekten!? Håber du vil! Jeg har nemlig koderne klar! Baggrunden skal være i størrelse 800*1200
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
18. november 2004 - 17:49 #25
farven er #1E8E1E
Avatar billede weblex Nybegynder
18. november 2004 - 21:02 #26
Jeg har mistet filen - har du selv et eksemplar liggende?
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
18. november 2004 - 21:06 #27
det jeg mener det er skam bare om du vil lave en baggrund, det har intet at gøre med logoet! Bare en baggrund i den farve og så med bevel og emboss!
Avatar billede weblex Nybegynder
19. november 2004 - 14:53 #28
En baggrund med bevel and emboss...? Det har jeg sq ikke prøvet før - mener du sådan her?

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10336