Avatar billede ninjastick Nybegynder
29. oktober 2004 - 12:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Syntax Errors

Jeg har det problem at 90% af alle sider (hvis ikke 100%), resultere i syntax error... På næsten alle sider siger mit IE "Done, but with errors on page" og jeg kunne godt tænke mig at vide HVAD der forsager de fejl. Jeg har osse prøvet med Moz. Firefox men der siger den bare "Done" og hvis jeg klikker på et link reagere den ikke... Jeg køre med Norman Virus Control (det man får i sikkerhedspakken fra TDC) hvis det kunne hjælpe nogen.

|-HJÆLP-|
Avatar billede noden Nybegynder
29. oktober 2004 - 12:57 #1
Det er formegentlig sikkerhedsinstillinger der gør at nogle javascript komponenter ikke kan oprettes!
Prøv følgende:

Start Internet Explorer.
Tryk på menuen "Funktioner" øverst og vælg "Internetinstillinger..."
Tryk på knappen "Slet filer..." i sektionen "Midlertidige Internetfiler" så der fremkommer et nyt billede.
Sæt markering i feltet "Slet alt offlineindhold" og tryk "OK". (Computeren kan arbejde i flere minutter herefter).
Tryk på knappen "Instillinger..." i sektionen "Midlertidige Internetfiler" så der fremkommer et nyt billede.
Sæt en prik ud for "Automatisk" og tryk "OK".
Klik på fanen "Advanceret" for oven, så indholdet i billedet skifter.
Tryk på knappen "Gendan standarder" nederst til højre og klik der efter på knappen "Anvend".
Tryk på fanen "Sikkerhed" for oven så indholdet i billedet skifter.
Markér billedet "Internet" (jordkloden) og tryk på knappen "Standardniveau".
Markér billedet "Websteder du har tillid til" og klik på knappen "Standardniveau".
Tryk "OK" til det billede.
Genstart Internet Explorer.
Avatar billede noden Nybegynder
29. oktober 2004 - 12:57 #2
Det skulle have været et svar!