Avatar billede edj Nybegynder
29. oktober 2004 - 11:29 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvor udføres der billige reparationer i KBH?

Min pc har besluttet sig for at stå af, og jeg har ingen ide om hvad der går galt! Har WinXP, og men dette loader kommer der et hurtigt glimt af en blå skærm, hvorefter den genstarter, og så kan den ellers stå der og loope så længe det skal være!
Er der nogen der ved, hvor i København der udføres billige reparationer (tror det er hardware'en der er stået af)? - eller ved hvad fa'n den fejler.

Damm
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2004 - 11:35 #1
Falkoner Alle 16 - 2000 Frederiksberg
Tlf. 3323 0960
eller Titan Computers På frederikssundvej ( 200 M fra Nørrebro station)
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
29. oktober 2004 - 11:36 #2
Du har ikke overvejet at prøve at installere XP igen?

Det kunne jo være noget software-relateret problem.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2004 - 11:37 #3
http://www.multimediaworld.dk/default.asp er nok det billigste ..  tlf : Telefon nr.: 38 338 340
Avatar billede edj Nybegynder
29. oktober 2004 - 11:38 #4
den kan ikke installere xp igen - den afslutter installeringen midt i det hele - og genstarter...
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
29. oktober 2004 - 11:43 #5
dhil: Jeg vil ikke anbefale MMW, da jeg har dårlige erfaringer med dem og deres service niveau.

edj: Hvis den ikke kan installere XP om igen, kan det være mange forskellige fejl, og langt de fleste hardware relaterede.
Avatar billede strych9 Praktikant
29. oktober 2004 - 11:45 #6
Hent deldisk fra www.fungerer.tk
Lav en slow format på maskinen
Pröv at genstarte Windows igen
Laver den samme irriterende stunt igen?

Check den også eventuelt med memtest86 fra www.memtest86.com
Avatar billede strych9 Praktikant
29. oktober 2004 - 11:46 #7
errr.. genstarte heh.. jeg mener geninstallere
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
29. oktober 2004 - 11:47 #8
edj: husk at med deldisk forsvinder hele dit C: drev incl dokumenter osv....
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2004 - 11:49 #9
Jeg har handlet Hos MW flere gange, og har været tilfreds hver gang.
Avatar billede edj Nybegynder
29. oktober 2004 - 11:49 #10
det ville jeg selvfølgelig gerne undgå, men det er jo lidt ris til egen røv - "rigtige mænd tager ikke back-up" - vel?
Avatar billede edj Nybegynder
29. oktober 2004 - 11:53 #11
forløbig tak ... Jeg sidder på netcafe - da min maskine jo ikke virker - og skal hjem og prøve foreslagene af. Vender tilbage...
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
29. oktober 2004 - 11:55 #12
dhil: det er så din erfaring...

Jeg er nu ikke tilfreds med at
1) Blive vejledt forkert.
2) Blive rumpe-rendt når man påviser at de har vejledt forkert.
3) Blive svinet til på det groveste når man kræver sin ret.

Og det var det der skete for mig.
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
29. oktober 2004 - 11:55 #13
edj: du kan montere din Harddisk i en anden PC og formodentligt redde dine data.
Avatar billede dammstam Nybegynder
31. januar 2006 - 11:32 #14
HJ-Data www.hj-data.dk de er billige 175kr i timen. :)

Ring 28431089 så er det direkt til dem.