Avatar billede gl.k. Nybegynder
29. oktober 2004 - 00:07 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Hvordan ajourfører i jeres åbne spørgsmål?

Det er pt. ik så nemt at "holde styr" i alle mine åbne spgsm.. Forslag til emnet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. oktober 2004 - 00:09 #1
Tjah... du får jo en mail når nogen kommenterer i dit spørgsmål, ellers kan du jo se i venstre side at du har point ude at flyve, så er det bare at gå ind på din konto og klikke på spørgsmål oprettet af dig.
Avatar billede fromsej Praktikant
29. oktober 2004 - 00:11 #2
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=k.&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Fjen så flueben ved Spørgsmål med accepteret svar og klik på søg.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. oktober 2004 - 00:16 #3
Og måske endnu nemmere så står de nederst her : http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=k.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
29. oktober 2004 - 00:45 #4
Kanon, som man kan misforstå hinanden. ;-) Men john, d undrer mig jo ikke længere siden denne 9600 historie........ lol.....

kun for sjov... :-D

Jeg mente, at jeg pt. har 30 åbne "probs." som interesser mig, og hvor jeg har svaret på., hvordan kan jeg overskue dem , uden at skulle gå ind i hvert enkelt spgsm. ?
Har kun 128/128. Det tager sin tid her...
Avatar billede gl.k. Nybegynder
29. oktober 2004 - 00:46 #5
Hvordan kan det gøres bedre/smartere? Hvordan gør i?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. oktober 2004 - 00:48 #6
Det står faktisk i mit link. problemet er at ekspertens tagster fjerner punktummet fra dit brugernavn, så hvis du selv klikker her : http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=k. og så tilføjer punktummet så kan du se det.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
29. oktober 2004 - 01:00 #7
Nee, faktisk ikke. Har været nødt til copy/paste linket, tilføjet osv., men kan jo ikke se de spgsm. , jeg er i gang med at svare på...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. oktober 2004 - 01:03 #8
Det er jo ikke "dine åbne", men andres. Der må du ind i dem du deltager i.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
29. oktober 2004 - 01:11 #9
#nik:
"Der må du ind i dem du deltager i."

Det er efter min mening ikke optimalt. Jeg lavede faktisk et .txt document, hvor jeg samligende mine tal ( antal posts/spgsm. ).....  Det burde kune laves bedre, efter min mening. Og derfor dette inlæg omkr., hvordan "I" gør og håb om, i havde nogel bedre ideer/erfaringer.

vh
Takker for hjælpen alligevel.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. oktober 2004 - 01:13 #10
udover hukommelsen så ikke rigtig. Jeg tager af og til et kig på "spørgsmål" jeg deltager i og prøver at gennemskue om der er komme nye indlæg.

Jeg misser sikkert noget men vigtigt - næppe så ville jeg have været der ;-)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. oktober 2004 - 14:03 #11
jeg bruger "Nyeste indlæg i spørgsmål du deltaler i" box'en
http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=box

Så kan du se hvilke 5 spm, der har nyeste indlæg i
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. oktober 2004 - 14:12 #12
rkhdk - det er en pro feature :==
Avatar billede htmlkongen Novice
30. oktober 2004 - 11:48 #13
K. >> Jeg bruger også det som du snakkede om med et TXT , ikke særlig pro, så kom jeg til at slette filen ved et uheld, og det vil tage for lang tid at lave det. Og jeg gider ikke at modtage alle de *spam* mails hver gang der er noget i et nyt spørgsmål, der jo typisk 10-15 svar/kommetar i et spøgsmål, også hvis man deltager i 15 spørgsmål om dagen, så løber det op i mange. Men som rkhdk siger så er "nyeste undlæg" klart det bedste. Har lige forslået at den skal udvides til 15 eller 20, hvis det var sådan ville det være perfekt, men nu må vi se om administrationen synes at det er en god ide :) Ma deux Cents
Avatar billede gl.k. Nybegynder
30. oktober 2004 - 15:17 #14
Hey, jeg bruger da bare copy/paste -  og voilà ;-)
Mht. spam, hvis jeg forstå dig rigtigt, har jeg aldrig modtaget noget. Bruger et hotmail konto.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. oktober 2004 - 17:03 #15
k. og den tjekker du vel regelmæssigt?
Avatar billede gl.k. Nybegynder
30. oktober 2004 - 17:21 #16
Ja, det vil jeg mene. I mappen "uønskede mails" ligger der en 3-4 stykker om ugen fra et bestemmt sted, som EMM ikke har forbindelse med eksperten.dk, og ellers har jeg ikke fået noget henvendelse om, at min mailbox er fyldt op.
Avatar billede htmlkongen Novice
31. oktober 2004 - 22:47 #17
Copy Paste er fin nok , men træls i længden, ja tror da også at der er en mulighed for at gøre det federe på en måde, men hvilken? ;) Jo hvis man er tilmeldt spøgsmål, så får du dælme mails :) Men jeg har blocket den så modtager intet :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2004 - 22:49 #18
Hvad har du blocket???
Avatar billede htmlkongen Novice
01. november 2004 - 14:50 #19
Den auto mail man får når der er nyt indlæg, ser det kun som spam, og jeg kunne ikke slå det fra. Fx får man også en bare fordi ens pro abb. udløber = spam og reklame på at man skal købe nyt igen :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. november 2004 - 22:21 #20
Smart måde at ignorere evt. indlæg til dig...
Avatar billede gl.k. Nybegynder
01. november 2004 - 23:58 #21
Jeg tror, at det er tid til at lukke sprgm..

Mange tak til alle. Lært noget igen.

VH.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
07. november 2004 - 00:48 #22
# john:
Jeg fandt ud af, at der lå 350 mails i indbakken ved mit eksperten tilmeldt Yahoo konto. Det havde jeg helt glemt. Så det jeg skrev 17:21:01 holder ikke.

vh.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. november 2004 - 12:19 #23
Hvorfor bruge en mail konto du sjældent tjekker????

Det giver mig en ide..