Avatar billede noden Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan virker "make" (Arne_V)

Er her nogen som har beskrevet hvordan man bruger "make" og hvordan sette sættes op?
Jeg har ikke selv prøvet at lave make-filer og vil gerne læse lidt mere end 2 linier om det!
Er par gode links er også fint.
Jeg benytter g++ 3.3.x til Debian Linux GNU.

(Funderede over om Arne_V ikke allerede har skrevet noget.. Den mand har jo næsten skrevet alt! Hehe!.. Jeg skal nok købe din første bog Arne! God karma!)
Avatar billede noden Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:13 #2
Du er et geni!
Ligger du et svar?!
Avatar billede arne_v Ekspert
28. oktober 2004 - 19:14 #3
ok
Avatar billede arne_v Ekspert
28. oktober 2004 - 19:16 #4
Bemærk at der hvor de siger man skal bruge tab, så mener de tab - ikke et antal
mellemrum.
Avatar billede noden Nybegynder
15. januar 2005 - 12:55 #5
Ok!