Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2004 - 15:56 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Frataget point pga spm lukning

Kan det passe at man får frataget de point man har tjent på et spm som efterfølgende er blevet lukket pga "Indeholder personlige oplysninger"?
Avatar billede freehelp Praktikant
28. oktober 2004 - 16:35 #1
Har jeg også lagt mærke til ved flere tilfælde.

Men igen - det er kun point så pyt :D
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2004 - 16:44 #2
mit spørgsmål er jo heller ikke
"Jeg vil have mine point igen!!" ;o)
Jeg ville bare høre om det er sådan systemet fungerer (og mest hvorfor!-) )..
Jeg syntes nemlig det er lidt underligt..
Avatar billede freehelp Praktikant
28. oktober 2004 - 17:06 #3
Vi er enige :-D
Avatar billede htm Nybegynder
28. oktober 2004 - 21:37 #4
Tror egentlig de bliver tilbageført ved ekspertens pointopdatering hver nat.
Avatar billede kenp Novice
29. oktober 2004 - 15:25 #5
htm -> ganske korrekt.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2004 - 15:29 #6
ja. men spørgsmålet er hvorfor?
Jeg kan simpelthen ikke kommei tanke om nogen god grund.. Hmm..
Avatar billede htm Nybegynder
29. oktober 2004 - 16:35 #7
dine point er tilbageført med det samme, du kan bare ikke se det før dagen efter.

Det er fordi eksperten reindexer databasen hver nat.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2004 - 17:36 #8
htm -> ja ja det er jeg helt med på ;)
Jeg undrer mig bare over hvorfor de bliver frataget mig?
De må gerne spise mine point, det har jeg såmen ikke noget imod. Jeg vil bare høre grunden til at man får dem taget, når spm er blevet lukket på grund af netop overstående grund.. Hvis det nu var noget ulovligt kunne jeg sagtens se det, men lige netop i denne type sag?
Avatar billede kenp Novice
29. oktober 2004 - 17:41 #9
gartzen -> de er jo ikke frataget dig!
Avatar billede htm Nybegynder
29. oktober 2004 - 19:29 #10
Når du opretter et spørgsmål bliver dine point reseveret, så du ikke bruger dem til andet. Hvis spørgsmålet så bliver lukket bliver point tilbageført til spørger den efterfølgende nat :-)
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2004 - 20:05 #11
kenp -> jo?
JEG tjente point på et spørgsmål som EFTERFØLGENDE blev lukket af en CoAdmin.
De point har jeg ikke mere, og jeg kan ikke se spørgsmålet i mit point regenskab.

htm -> som sagt har jeg helt forstået hvordan det er sket, jeg vil bare gerne vide hvorfor systemet er som det er. altså at man for frataget point som man har tjent, på et lovligt spm.

Det kan godt være at jeg lydder point-gridsk, men det er jeg altså ikke ;o)
Det er ikke det, det kommer an på. Jeg vil bare have mit spørgsmpl opklaret :-)
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2004 - 22:49 #12
jamen så jeg lukker da...
Fik godt nok ikke svar på mit spm :(
Avatar billede fcs Novice
03. november 2004 - 17:17 #13
Det får du så nu. Når et spørgsmål lukkes, fjernes pointene også. Sådan er systemet -de nærmere tekniske begrundelser bag dette må du snakke med Admin om, dem kender jeg ikke.

Hygge

FCS/Coadmin