Avatar billede neander Nybegynder
28. oktober 2004 - 13:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

exp.dk mangler stylesheet 80%

Jeg ved at det tidligere er blevet debatteret, - og jeg ved ikke om det decideret er en fejl i Eksperten Systemet, men ca 4 ud af 5 gange jeg besøger eksperten loades stylesheetet ikke.

Det hjælper hverken at reloade ved at bruge F5 eller Ctrl+F5... det begynder at være temmelig irriterende, for det er besværligt at navigere rundt - og næsten umuligt at oprette et nyt spørgsmål når stylesheetet ikke er loadet.

Hvis bare der fantes en metode til at få stylesheetet loadet hver gang, 100%, det ville være super!
Avatar billede snowball Novice
28. oktober 2004 - 13:22 #1
Hvis du bruger FireFox, så prøv og læs http://www.eksperten.dk/spm/550580 som indeholder en workaround.

Hvis man har lyst til at hjælpe med at finde fejlen, så kan man læse http://www.eksperten.dk/spm/545477
Avatar billede neander Nybegynder
28. oktober 2004 - 13:23 #2
Jeg bruger Internet Explorer 6.0
Avatar billede neander Nybegynder
31. oktober 2004 - 12:41 #3
lukker