Avatar billede mazzoo Nybegynder
28. oktober 2004 - 10:19 Der er 2 kommentarer

Netværks rettigheder

Jeg har to servere

1. IIS 5.0 server (med perl) på en windows 2000 maskine
2. SQL + Filserver

Man skal fra Server 1 kunne oploade billeder via en perl/html form til Server 2.
Idag gør jeg det med en deamon der køre som admin på Server 1. Da jeg ikke kan få lov at oprette / ændre filer på Server 2, fra det online Perl script.

Min spørgsmål -> Kan det lade sig gøre at få Write access på et mapped network drive. Så jeg kan sende filer direkte til Server 2 ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. oktober 2004 - 11:28 #1
Ja det kan det. jeg har selv forsøgt, men aldrig fået det til at virke. Det skulle dog kunne lade sig gøre
Avatar billede gak Nybegynder
28. oktober 2004 - 14:49 #2
Må jeg lige tillade mig her at henlede Bufferzone tilat se på et spørgsmål i Perl-programmering (http://www.eksperten.dk/spm/533565), som han har besvaret i slutningen af august?
Undskyld ulejligheden.