Avatar billede mcpoppe Nybegynder
27. oktober 2004 - 18:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

D-link router opfører sig mystisk

Hej jeg har en D-link DI-604 rev:B
Den  har kørt i ca 2år uden problemmer, Men i dag da min mor skulle på nettet (jeg sad på nettet også) kunne hun ikke komme på!
Nå men jeg kunne ikke komme i kontakt med routeren. så slukkede og tændte jeg den igen stadig ingen ting.
Så gik jeg op på min for at se om internettet stadig virkede, det gjorde det. så skrev jeg en ipconfig på min maskine og da blev jeg lidt overrasket. min maskine har den eksterne ip som routeren skulle have. kablingen er rigtig. burde det være muligt at få den eksterne ip igennem routeren??
Jeg har prøvet at resete den, men der sker intet.
Har i nogle ider?
Tak
Avatar billede paythepri$e Nybegynder
27. oktober 2004 - 18:35 #1
Har du pillet ved forwarding af portene ?
Avatar billede mcpoppe Nybegynder
27. oktober 2004 - 18:45 #2
ja men det er ca et år tilbage.
Avatar billede paythepri$e Nybegynder
27. oktober 2004 - 18:52 #3
okay. det der er idet, er at hvis du før sendt ALLE porte videre sender den også gerne IP'en videre, ligesom du ville gøre hvis du fx havde to rouder efter hinanden og den sidste skulle styrer det. Måske har du i sin tid send alle porte videre til din maskine ?
Avatar billede mcpoppe Nybegynder
27. oktober 2004 - 19:15 #4
Jeg satte den kun til at FW de porte jeg skulle bruge. og har ikke rørt ved den siden.
Avatar billede mcpoppe Nybegynder
12. november 2004 - 12:26 #5
Nå men jeg har købt en ny lukker.