Avatar billede juvejogge Nybegynder
27. oktober 2004 - 16:46 Der er 4 kommentarer

Panasonic D-Snap, har et meget stort problem!

Hej derude, da jeg har anskaffet mig et ret dyrt Panasonic D-Snap kamera, er jeg ret nede, da nu når jeg tager det væk fra opladeren bare slukker og jeg kan ikke tænde det lige meget hvad.

Derefter når jeg så til gengæld sætter det i uploaderen virker det hele og batteriet står til fuldt uploadet. Den anden dag var jeg i byen, tændte og slukkede det meget for at spare på strømmen, kan det være det?

På forhånd tak!
Avatar billede mattbaker Nybegynder
27. oktober 2004 - 21:03 #1
Altså det lyder som en fejl i kameraet (sjovt nok) :)
Jeg skal ikke spille klog, men mht. at slukke og tænde det meget tror jeg ikke det kan være det...
Er der ikke en instruktion til at gendanne fabriksindstillingerne? Altså et "reset"  -agtigt...
Jeg skal nok lige tjekke op på det... Men skriv hvis du finder ud af noget.
-Matt B
Avatar billede juvejogge Nybegynder
30. oktober 2004 - 07:44 #2
Tak for hjælpen, men problemet er løst nu! Jeg tror at det stod skævt i uploaderen og måske derfor ikke var helt i top!
Avatar billede mattbaker Nybegynder
30. oktober 2004 - 16:47 #3
Super duper... :)
-MattB
Avatar billede mattbaker Nybegynder
15. november 2004 - 13:07 #4
Du må helere lukke spørgsmålet :)
Smid selv et svar og accepter det...
-MattB