Avatar billede larsen45 Juniormester
27. oktober 2004 - 14:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Polar Pulsur hjælp tak

Jeg har brug for hjælp til hvor jeg kan købe et polar pulsur billigt med indbygget ur i og hvad der nu ellers hører til.
Jeg har snakket med sportsmaster og de er nået dyre efter min mening.
Jeg ved at der finder forskellige klasser som disse pulsure er indlagt i med hver deres funktioner, men er nået i tvivl om hvad for en jeg skal gå efter.
Jeg ville håber at der er nogen som ved en del om sådan nået eller hvor de kan anskaffes til gode priser.
Så det skal altså ikke være det aller billigste men heller ikke det dyreste helst et under de 1000 kr.

Så kom på banen og hjælp mig tak.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. oktober 2004 - 14:50 #1
Der er tilbud hos www.roadbikeshop.dk og www.bikebuster.dk jeg købte selv Polar WM41 for 3 månder siden
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. oktober 2004 - 14:52 #2
http://roadbikeshop.dk virker bedre
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. oktober 2004 - 14:57 #3
Avatar billede larsen45 Juniormester
27. oktober 2004 - 17:07 #4
Tak for linkene nordicwolf
Nu er det sådan at jeg bor i nærheden af ballerup og vil derfor gerne kunne købe det i en butik og ikke direkte på nettet da jeg har haft nogle dårlige erfaringer på det sidste med sådan nået.
Hvis der er mulighed for at købe i dette område et sted så skriv venligt hvor?
Alt hjælp er godt tak
Avatar billede skab Nybegynder
27. oktober 2004 - 18:26 #5
Bilka forhandler ofte pulsure - og endda meget billigere end i sportsforretningerne!
Avatar billede larsen45 Juniormester
28. oktober 2004 - 01:47 #6
Okay så Bilka har pulsure det vil jeg da så lige se lidt nærmere på.
Avatar billede phuc69 Juniormester
28. oktober 2004 - 10:29 #7
Jeg kan varmt anbefale at bruge pulsure.dk De har eksempelvis et Polar A5 hvilket er et udemærket ur. Det koster 700 kr Jeg bestilte det og havde dagen efter. Super Super
Avatar billede larsen45 Juniormester
28. oktober 2004 - 11:06 #8
jeg har lige kigget på Polar A5 på pulsure.dk og det ser da meget godt ud.
Det kan bare ikke svare sig at købe det der da det koster nået med ca. 750 kr i Sportsmaster og hvis jeg skal betale 40 kr. i fragt på pulsure.dk så er prisen meget ens.
Men jeg takker da for anbefalingen phuc69
Avatar billede phuc69 Juniormester
28. oktober 2004 - 11:45 #9
Ok jeg så har du været heldig da jeg var i sportsmarster for en uge siden kostede 900 og så skal du lige være opmærksom på at prisen på pulsure.dk er inklusiv fragt.  Held og lykke med købet.
Avatar billede larsen45 Juniormester
28. oktober 2004 - 11:52 #10
jo tak grunden til at prisen er således i sportsmaster er at de lige har sat priserne ned generelt på alle deres modeller da der åbenbart må være overflod af dem eller også er konkurrencen bare blevet størrer hvem ved.