Avatar billede ladyhawke Novice
27. oktober 2004 - 12:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Priser er misvisende

Vil bare gøre opmærksom på at der en eller flere uheldige fejl i eksperten priser.

Konstateret eksempel er en af ugens 10 største prisfald:
Jeg fandt glædestrålende en iPod mini til 335kr. i listen, den skulle være hos Digiworld, som stod øverst på listen over forhandlere.

Problemet er bare at linket til produktet (fra eksperten priser), ikke linker til iPod'en, men til et "Verbatim CompactFlash 256 MB" hukommelseskort, som ganske rigtigt koster 335kr. Man kan dog god købe en mini iPod hos DigiWorld, den koster 2.214,00 (ikke helt det samme som annonceret)

Jeg ved ikke hvor mange lignende fejl der er, men det er da ret uheldigt...
Avatar billede ladyhawke Novice
27. oktober 2004 - 12:30 #1
Digiworld har flere af samme slags:
Digital Kamera Fujifilm FinePix S5500 2272x1704 / 16MB / ?-?Pics

linker til MSI PT880 Neo-FSR Socket 478 bundkort
Avatar billede dmcn Praktikant
27. oktober 2004 - 12:36 #2
Ekspertens prisdatabase drives af http://www.gate2prices.dk/, så det er nærmere dem du skal henvende dig hos.
Jeg er dog helt enig i, at det er voldsomt misvisende. Jeg har endda flere butikker mistænkt for at spekulere i at lave gode, fejlagtige tilbud for at få opmærksomhed. Personligt plejer jeg at bestille 3 - 4 stk., når jeg ser et "for godt" tilbud. I den seneste uge har jeg bestilt bundkort til 9 kr. samt en 17" fladskærm til 120 kr. Jeg har endnu ikke modtaget nogen af de ting jeg har bestilt til "fejlpriser", men i det mindste giver jeg butiksindehaveren lidt arbejde med at slette min ordre og skrive en mail til mig - forhåbentlig bliver det til sidst så besværligt, så de ikke gider benytte den fremgangsmåde for at få opmærksomhed.
Avatar billede ladyhawke Novice
27. oktober 2004 - 13:30 #3
Jeg vidste ikke lige den blev drevet derfra, men du har ret, det er virkelig frustrende. så måske man generelt skulle give dem lidt mere at lave, når de laver dan slags "slagtilbud"
Avatar billede fromsej Praktikant
27. oktober 2004 - 18:27 #4
n0rmality>>Jeg er køber til de bundkort, er det i orden at du får 100% fortjeneste?
Avatar billede dmcn Praktikant
27. oktober 2004 - 18:40 #5
fromsej : Smid et par nuller mere på, så kan vi snakke om det. ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
27. oktober 2004 - 19:44 #6
Ågerkarl. ;o)
Avatar billede ladyhawke Novice
28. oktober 2004 - 15:36 #7
ok lukker spørgsmålet, har rettet henvendelse til gate2Prices, som siger at det er et hændligt uheld, som nu skulle være rettet (de nævnte tilfælde med digiworld) fra og med kl. 16 i dag