Avatar billede tatziki Nybegynder
27. oktober 2004 - 11:15 Der er 3 kommentarer

En ny computer!

Jeg skal til at ønske mig en ny computer til 5000kr.
Jeg ønsker den til jul så hvis der kommer noget nyt før jul må i godt sige det.

Har skærm.

Tak!
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2004 - 11:17 #1
Du må ikke oprette to ens spørgsmål, det er imod ekspertens regler... luk venligst dette spørgsmål for at undgå utilfredshed fra co-admin's side af...

Just a friendly advice :-)
Avatar billede tatziki Nybegynder
28. oktober 2004 - 09:39 #2
Det var pga. den sagde jeg ikk overholdte reglerne med at jeg ikke skrev nok info.. Så prøvede jeg igen og nu har den lavet to topics:|!

Men lukker den nu:D!
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2004 - 09:41 #3
ok, bare iorden :-)