Avatar billede fatjay Nybegynder
27. oktober 2004 - 09:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flash gallery virker ikk?

jeg har indsat en flash film på en html side.... men den bliver ikke vist det er på www.emjay-graphics.dk/TEST også under casewrapping, jeg har gallery.swf liggeen i folderen, samt en mappe med navnet images.... selve filmen skulle køre ok.... hvorfor virker det ikk?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
27. oktober 2004 - 09:41 #1
Din html linker til en flash fil på din egen computer:
"../../../Documents%20and%20Settings/Mads%20%20Jensen/Skrivebord/test/NEW%20TEST/gallery.swf" - den skal pege på webstedets swf-fil.
Avatar billede fatjay Nybegynder
27. oktober 2004 - 10:27 #2
nåh ja..... god dammit
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
27. oktober 2004 - 10:30 #3
Hehe, we've all been there. ;-)
Avatar billede fatjay Nybegynder
27. oktober 2004 - 16:58 #4
nu har jeg gjort som du sagde og det virker stadig ikk