Avatar billede henrik2211 Nybegynder
26. oktober 2004 - 19:49 Der er 4 kommentarer

Kan bluetoothprinter anbefales

OK..så prøver jeg..:
Er der gode erfaringer med bluetoothprintere ?
Har 3 pc'ere der skal kunne udskrive trådløst fra en printer -hvad skal man købe ? Bluetooth ? Er det en speciel printer der skal investeres i eller kan en eksisterende "ombygges"? Er det måske noget helt andet jeg skal ? Under alle omstændigheder må der ikke være kabler.
Henrik
Avatar billede hr.usb Nybegynder
26. oktober 2004 - 20:54 #1
her er en mulighed med en BT printserver
http://shopbasic.dk/mall/shop.asp?shop_id=5957&vare_id=349356
Avatar billede henrik2211 Nybegynder
27. oktober 2004 - 19:17 #2
...tænkte mere på hvordan erfaringerne er med sådan en løsning...?
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
20. februar 2006 - 15:51 #3
Jeg har haft erfaringer med BT-printer.. Den jeg havde virkede super godt.. OG hvis man har mobil og andre computere så er det jo perfekt.. Når man bare lige kan skrive ud fra mobilos eller fra de andre pc'er.. Så mine erfaringer er SUPER gode..
Avatar billede gunnaar Nybegynder
23. maj 2008 - 16:09 #4
Jeg sidder netop og skal købe en printer, der skal transporteres en del rundt. Jeg har selvfølgelig overvejet en printer med bluetooth, da man så har et kabel mindre. Ydermere  har jeg også fundet en med batteri, hvilket jo ikke gør glæden mindre... :)

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/sm/WF25a/2211-2213-2333-2333-2261-12232758.html?jumpid=in_r2515_mwec/psc

Er der nogen af jer der har erfaringer med netop denne eller evt. lignende produkter?