Avatar billede vandrefuglen Juniormester
26. oktober 2004 - 17:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

invalid-design.dk

Heysa...
Jeg vil bare høre hvad i syntes om sitets ide og design. Er ganske klar over at sitet er rimelig stort, så hvis i skal se det som til tænkt er det en god ide at blæse opløsningen op over de 1280*1024...Nok snak her er linket :D www.invalid-design.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. oktober 2004 - 17:34 #1
ideen er god nok, men slet ikke gennemført, når man sætter dine knapper til on, kan man ikke slå dem på off igen, dine scroller i venstre hjørne hopper bare op, man burde kunne hive dem op til top. og lign. men helt sikkert en god ide, som ville blive super hvis den blev gennemført

men ang at man skal op i en 1280x1024 er komplet uduelig, du mister utrolig mange brugere ved det, det er ikke ret mange der er helt oppe i den opløsning idag. de fleste ligger stadig på 800x600 samt 1024x768 som er den mest almindelig
Avatar billede quit Nybegynder
26. oktober 2004 - 17:43 #2
Syntes det er en flot hjemmeside (dog ikke lige min stil).
Der er dog nogle ting som, i følge mig, burde rettes. For eksempel er siden lavet af sammestykkede .gif-billeder, som giver en lidt grynet effekt, som ikke ser kønt ud.

Når man har trykket/drejet på en knap, kører animationen (den giver + :P), og den nye side loader. Alt hertil er fint, men når den nye side skal vises, er det ikke fedt at hele din hjemmeside loader alle billeder igen. Lav derimod en animation (eller et eller andet fikst), så det kun er bliver loadet noget, hvor der rent faktisk ændres noget på siden.

Det blev måske en lidt indviklet forklaring, men du kan jo bare spørge, hvis du ikke forstår mig :)

Men siden kan helst sikkert blive topfed, hvis du retter de nævnte "fejl" og måske bliver tilføjet nogle forskellige load-animationer ved hvert menupunkt.

Men ellers
Avatar billede quit Nybegynder
26. oktober 2004 - 17:45 #3
"Men ellers" skulle så ikke have stået der :/