Avatar billede pade2204 Nybegynder
26. oktober 2004 - 16:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Undertekster i MediaPlayer

Hej !
Først, jeg har ledt på eksperten for en løsning på mit problem.
Når jeg ripper en dvd ind på min computer (så den ligger i VTS_01_1 osv. filer), så når jeg vil afspille filmen i MediaPlayer, ved at vælge 01 filen, så starten filmen også findt nok, og har DVD-menuen og det hele med.  Men i nogle film vil den ikke aktivere underteksterne. Er der er løsning på det problem ?  Jeg har opdateret min MediaPlayer til ver. 10 dk.
Avatar billede sturman Nybegynder
28. oktober 2004 - 10:08 #1
try installing and using vobsub http://www.free-codecs.com/download/VobSub.htm
Avatar billede pade2204 Nybegynder
01. november 2004 - 14:31 #2
luk