Avatar billede fatjay Nybegynder
26. oktober 2004 - 08:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

photo gallery?

hej er der en der vil imod 50 point sætte et photo gallery op i flash for mig, så jeg bare sevl skal sætte billeder ind?

det må meget gerne ligne dette http://www.kirupa.com/developer/mx/photogallery.htm

på forhånd tak

gerne i flash 5 eller MX 2004
Avatar billede le_bon Nybegynder
26. oktober 2004 - 09:15 #1
Hvorfor downloader du ikke bare fla-filen fra dit eget link?
- Eller bruger den tutorial der følger med, så lærer du også meget mere?

c",)
Avatar billede fatjay Nybegynder
26. oktober 2004 - 11:25 #2
men det er ligesom når jeg skal til at kode et eller andet, så står jeg af.... vil derfor gerne have hjælp.... i toppen af siden.....?
Avatar billede le_bon Nybegynder
26. oktober 2004 - 11:57 #3
Hvis du klikker der hvor der står "Download Flash MX FLA with Images", så får du netop en færdig Flash-fil hvor du bare skal skifte billederne ud. Billederne ligger i en mappe for sig selv, så det er såre simpelt.

Hvis du derimod gerne vil følge tutorial'en i stedet, så skal jeg gerne hjælpe dig hvis du kan være lidt mere specifik om hvad du har problemer med.

c",)
Avatar billede fatjay Nybegynder
26. oktober 2004 - 17:00 #4
ja ok det lyder da fint.... men skal nok også have lidt hjælp til den fil jeg har downloadet, da den ikke viser nogle billeder når man starter den.... efter jeg har unzippet den fil..... skal image 1,,2,3 osv ligge i en bestem mappe??? og hvordan sætter jeg mine egne på??
Avatar billede fatjay Nybegynder
26. oktober 2004 - 17:27 #5
det virker ikk lige når man har downloadet det..... hvad skal jeg gøre
Avatar billede Kengun Praktikant
26. oktober 2004 - 18:05 #6
Du skal hænte ned denne fil:
http://www.kirupa.com/developer/mx/code/photo%20gallery.zip
som du så unzipper til din harddisk. Bilderne vil så blive liggende i animationfolderen. Hvis du kører pg7.html dokumentet så vil du se at det hele fungerer.
Avatar billede Kengun Praktikant
26. oktober 2004 - 22:30 #7
husk at lukke dine spørgsmål hvis du få hjælp som du kan bruge.