Avatar billede speedfreak Nybegynder
25. oktober 2004 - 22:01 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Toner til hp laserjet 2550L

Jeg er på udkik efter noget billigt farvetoner til min nye hp color laserjet 2550 l, gerne refil hvis det kan lade sig gøre? hvor kan man finde den slags henne?
Avatar billede bredker Nybegynder
25. oktober 2004 - 22:13 #1
http://www.dansktonerservice.dk/group.asp?group=37
ved ikke lige om der er nogle af disse der passer
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. oktober 2004 - 22:13 #2
Du finder næppe refill toner til en farvelaser af så ny dato. Det er forholdsvis ny teknologi, og der går altid et par år, før der kommer refill. Aktuelt kan jeg se der er nogen forhandlere der er begyndt at føre til HP Color LaserJet 4500 og 4600 serien, der kom frem i sluthalvfemserne ( http://www.ink-refills.net/toner.htm ). Du kan altså godt se frem til at vente 2-3 år, før der kommer noget til din 2550´er.
Avatar billede bredker Nybegynder
25. oktober 2004 - 22:14 #3
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. oktober 2004 - 22:15 #4
Bredkers link er til orignalpatroner, men refilltoner er på samme side: http://www.dansktonerservice.dk/group.asp?group=20

Ligeledes er det kun til LJ5Color og 4500/4600 serien. Desværre.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. oktober 2004 - 22:16 #5
Arh - der var jeg for langsom ;-)
Avatar billede bredker Nybegynder
25. oktober 2004 - 22:21 #6
ole_madsen>>det er også bedre at være bagefter end bagud *GH*
Avatar billede speedfreak Nybegynder
25. oktober 2004 - 23:32 #7
mange tak for svarne, den står så på dyr original toner kan jeg se :(
i må lige svare og få jeres point :)
Avatar billede bredker Nybegynder
26. oktober 2004 - 05:47 #8
ærgeligt at det ikke er at finde i nu , men gem linket , og se om det ikke snart kommer
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. oktober 2004 - 20:53 #9
Ja, det er desværre temmelig dyrt at have en farvelaser - hvad mange først opdager når den står og mangler toner m.m.

Men selvfølgelig kommer det på et tidspunkt, ligesom prisen på originale tonere også falder med tiden.
Avatar billede speedfreak Nybegynder
27. oktober 2004 - 23:07 #10
fatter det ikke jeg satte den til at dele point op til jer bægge. kan man på nogen måde ændre det igen? det var jo ikke menningen at det kun var en af jer der skulle have de point.
Avatar billede bredker Nybegynder
27. oktober 2004 - 23:14 #11
ole>>vil du have point , så sig til , så deler vi da
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. oktober 2004 - 00:15 #12
Naah - det er helt i orden. Jeg har vist rigeligt :-)
Jeg har det lige så fint med den gode vilje...