Avatar billede money Nybegynder
09. marts 2001 - 14:47 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Lav mig et komponent!

JEg har brug for et komponent jeg kan bruge i visual basic....det skal kunne åbne en fil og så spytte en linie ud...

sådan jeg f.eks. kan skrive

msgbox ReadLine(\"C:\\autoexec.bat\",17)

i visual basic...

nåhh jo..den skal nok oxo kunne returnere et EOF på en eller anden måde...

håber der er en c++ haj der kan hjælpe mig :)
Avatar billede microtec Nybegynder
09. marts 2001 - 15:05 #1
Føj, hvor her lugter!!!!

Oprettelsesdato 1999-10-13 00:00:00
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (513 dage * 5 point) 2565
Point tjent 0
Point brugt 0
Point ude 2530
Banner Point 0
I alt 335
Avatar billede microtec Nybegynder
09. marts 2001 - 15:08 #2
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. marts 2001 - 15:09 #3
microtec> Du kan bare melde profilen til admin, for det virker meget mærkeligt.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. marts 2001 - 15:09 #4
Ups det skulle ikke være et svar.

/per
Avatar billede microtec Nybegynder
09. marts 2001 - 15:10 #5
hoejrup >> Er gjort.

Om lidt får du 2500 points og så ryger du også ud *gg*
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. marts 2001 - 15:12 #6
microtec> Nej, for han har ikke fået et korrekt svar fra mig. Hvis han giver dem til mig, så får admin dem med det samme.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. marts 2001 - 15:13 #7
microtec> Jeg har undret mig over at folk gider spilde tiden på at snyde, det er nemt at opdage.

/per
Avatar billede money Nybegynder
09. marts 2001 - 15:15 #8
hvad snakker i om?

dette er da på ingen måde ulovligt!

jeg har et SVÆRT spørgsmål, og udlover points efter det!

Det er altså ikke ulovligt ikke at være aktiv herinde!
Avatar billede money Nybegynder
09. marts 2001 - 15:15 #9
og hoejrup...glem det...det er INGEN der får points før at der er nogen der har hjulpet mig med mit problem!

Avatar billede money Nybegynder
09. marts 2001 - 15:17 #10
problemet er at visual basic ikke kan håndtere så store filer som at jeg skal læse...c++ kan...det fandt jeg ud af ved at læse gamle spørgsmål(som jeg som regel gør når at jeg har et problem)

Avatar billede microtec Nybegynder
09. marts 2001 - 15:17 #11
money >> Jeg tror gerne Admin vil hjælpe dig med dit \"problem\" *lol*
Avatar billede money Nybegynder
09. marts 2001 - 15:18 #12
og spørgsmålet er IKKE simpelt...jeg ved intet om c++...men jeg ved at der er svært at programmere i!

og jeg kan forestille mig at der ligger end el arbejde i det!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. marts 2001 - 15:18 #13
Hvorfor har din profil ligget død siden 1999?
Du kan ikke give en kvalificeret begrundelse, så den holder ikke vand.

/per
Avatar billede money Nybegynder
09. marts 2001 - 15:19 #14
microtec>>>Lad os nu se...selv om at jeg ikke er aktiv herinde så følger jeg da med...og jeg ved at dette ikke er ulovligt!
Avatar billede money Nybegynder
09. marts 2001 - 15:19 #15
hoejrup>>> Hvor står der at mand skal svare og stille spørgsmål konstant?

jeg har skam ikke brug for nogen begrundelse!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. marts 2001 - 15:22 #16
Hvis du fulgte lidt med, så er der faktisk ingen herinde der lever software og komponenter for point. Selv ikke de dygtigste, som kan løse problemer vil gøre det for point.

/per
Avatar billede microtec Nybegynder
09. marts 2001 - 15:23 #17
money >> Der har bare været mange af denne type spørgsmål de sidste 2 dage.
Spørgsmål, hvor en inaktiv bruger pludselig stiller et spørgsmål og brænder alle sine points af på en gang. Sjovt nok har disse brugere aldrig stillet mere end det ene spørgsmål.

\"visual basic ikke kan håndtere så store filer\"...
Så lad dog være med at indlæse hele filen på en gang.

Avatar billede money Nybegynder
09. marts 2001 - 15:25 #18
microtec>>>HAr jeg ikke set nogen af..og kan jeg latså heller ikke tage mig af..mit spm er reelt nok!

og hvordan indlæser mand så filen i mindre dele af gangen?

så vidt ejg har fundet ud af (har researchet en del) er det sq ikke muligt!

+ at så vil den jo breake f.eks. midt i en sætning...og vb kan på ingen måde holde 50 mb data i hukommelsen......så jeg kan heller ikke samle det hele!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. marts 2001 - 15:25 #19
levere = lever
Avatar billede money Nybegynder
09. marts 2001 - 15:26 #20
hoejrup>>er jo heller ikke et giant komponent..vi snakker nogle relativt små funktioner...problemet er bare at så få vb til at snakke med komponentet..jeg kan ikke forestille mi at der ikke er nogen der vil levere dett for de points!
Avatar billede microtec Nybegynder
09. marts 2001 - 15:27 #21
Lad mig lige citere fra \"Opret spørgsmål\"

<SNIP>
15 : Let
30 : Medium
60 : Svær
</SNIP>

Hvis spørgsmålet er så \"svært\" at det kræver 2500 point, er der ingen der kan svare på det ;o)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. marts 2001 - 15:28 #22
money>> Det er derfor at virker meget betænkeligt!

/per
Avatar billede money Nybegynder
09. marts 2001 - 15:29 #23
jaja..whatever...lukker nu og opretter igen!

gider ikke ha alt det spam i mit spm!
Avatar billede money Nybegynder
09. marts 2001 - 15:29 #24
Avatar billede xzxzx Nybegynder
07. september 2001 - 16:31 #25