Avatar billede bap Nybegynder
09. marts 2001 - 14:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Logitech Cordless Wheel Mouse

Jeg er den heldige ejer af denne mus, men på det seneste virker venstre knap, som om den har sin egen vilje. Nogen gange dobbeltklikker den, og andre gange registrerer den kun et klik, som jeg jo netop gerne vil have den til.
Har dl det sidste nye sw fra Logitech, og det hjalp også indtil jeg åbnede det næste program, så var den gal igen.
Indstilling af mus i MouseWare hjælper ikke.
Hvad kan jeg gøre!
Har i nogen forslag?
Avatar billede wisen Nybegynder
09. marts 2001 - 14:43 #1
Har du noget til at stå i nærheden af din modtager, kan dette genere signalet...
Avatar billede wisen Nybegynder
09. marts 2001 - 14:44 #2
... F.eks. et ulukket computerkabinet, højtalere eller lignende...
Avatar billede bap Nybegynder
09. marts 2001 - 14:46 #3
Har ikke flytte om på noget, og det virkede da før! -(
Avatar billede wisen Nybegynder
09. marts 2001 - 14:51 #4
Ok, men det var en mulig forklaring. Hvad med strøm ?
Avatar billede bap Nybegynder
09. marts 2001 - 14:55 #5
Hvis du mener batteri, er alt ok.
Avatar billede makse Nybegynder
09. marts 2001 - 14:58 #6
Genstart i fejlsikret tilstand. Hvis problemet også forekommer der, så er mus eller sender defekt.
Avatar billede jemt Nybegynder
11. marts 2001 - 00:55 #7
Du siger, at batteriet er OK. Men den software som fortæller, at det er i orden, har måske ikke ret... Prøv at sætte nye batterier i alligevel ;o)