Avatar billede mc_anker Nybegynder
25. oktober 2004 - 18:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

oversæt til engelsk

Det er løgn, råbte hun. Nej, sagde han roligt, sæt dig ned, så skal jeg forklare.

Som regel stod han ikke op før kl. 9. I lang tid havde han denne dårlige vane.

Ryger du også pibe, spurgte han. Ja, jeg synes jeg har ret til det her i fri luft, hvor det ikke generer nogen.

Han vil gerne være lærer. Det er sikkert en god idé.

Er der mere kage? Ja, der er en lille smule tilbage, tag det bare.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
25. oktober 2004 - 18:58 #1
Det er løgn, råbte hun. Nej, sagde han roligt, sæt dig ned, så skal jeg forklare.

"It is a lie", she yelled., "no" he said come, "sit down, then i shall explain"

Som regel stod han ikke op før kl. 9. I lang tid havde han denne dårlige vane.

as usual he did not stand up before 9 o'clock, in a long time he had this bad habbit

Ryger du også pibe, spurgte han. Ja, jeg synes jeg har ret til det her i fri luft, hvor det ikke generer nogen.

do you also smoke (pibe) he said, "yes, i think i have the right in this free air, where it aint bothering anyone

Han vil gerne være lærer. Det er sikkert en god idé.

he wants to be a teacher, it is probably a great idea

Er der mere kage? Ja, der er en lille smule tilbage, tag det bare.

is there more cake? yes there are a little bit left, just take it

damm aner ikke om det er rigtig.. men den med piben er 95,9 procent forkert :)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
25. oktober 2004 - 19:02 #2
pibe = pipe