Avatar billede mc_anker Nybegynder
25. oktober 2004 - 18:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oversæt til engelsk

Han går i kirke hver søndag. Kirken er, som mange danske kirker, meget gammel.

Jeg kan godt lide at læse i sengen. Sengen er meget hård, men det skulle vær så sundt.

Min storebror går på universitetet. Han kan godt lide livet i en stor by.

I retten forklaredee den fængslede, at han var uskyldig.

Vi tog til byen for at handle.
Avatar billede madshammer Nybegynder
25. oktober 2004 - 18:40 #1
He goes to chruch every sunday. The church is very old like many danish churches.

I like to read in the bed. The bed is very hard but that is supposed to be good for you.

My big brother goes to university. He likes the life in a big city.

The imprisoned explained that he was innocent in court.

We went to the city to shop.

__________________

Det skulle da være nogenlunde rigtigt.

Men det er nu bedre at lære at gøre det selv...
Avatar billede mc_anker Nybegynder
25. oktober 2004 - 18:43 #2
jeg kan også selv, men jeg har ikke tid.. fordi jeg skal på arbejde fra kl. 19:30- 05:00
Avatar billede teefax Nybegynder
25. oktober 2004 - 18:44 #3
He goes to church every sunday. The church is, like many danish churchs, very old.

I like to read in the bed. The bed is very hard, but it should be so healthy.

My bigbrother (eller older brother) goes to the university. He likes (the) life in a big city.

In the court, the imprisoned explained that he was innocent.

We went to the city, to shop.
Avatar billede teefax Nybegynder
25. oktober 2004 - 18:47 #4
ups, fangede ikke lige det andet svar... men jeg tror at de er rigtige begge to, bare sat op på forskellige ordrette måder...!
Men bare giv point til mads, han var først færdig..!