Avatar billede snowfox Nybegynder
14. oktober 1999 - 11:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Policies og WIN 98

Har på et novell netværk haft policies installeret og derfor også på de enkelte PC. Men hvordan ind i()&%#%") får man fjernet "resterne" af policies. Der er ikke nogen Kør og man må f.eks. ikke ændre baggrundstapet. Hvad gør jeg (udover at reinstallere) for at få en ikke begrænset PC ?
Avatar billede fatboy Nybegynder
14. oktober 1999 - 12:40 #1
Har du afinstalleret policies fra kontrolpanelet!!!!?!
Avatar billede snowfox Nybegynder
14. oktober 1999 - 12:56 #2
Måske men det kan jeg ikke finde ud af da jeg ikke har rettigheder til kontrolpanelet
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
14. oktober 1999 - 15:34 #3
Prøv med PolEdit.exe (ligger på cd-rommen), ret i rettighederne...og voila! (mener jeg da :o)
Avatar billede cldu Nybegynder
11. november 1999 - 00:03 #4
evt. søg gå i regedit og søg på "policies" og find Novell - tøm/fjern alle nøgler / værdier... :-)