Avatar billede juvejogge Nybegynder
24. oktober 2004 - 20:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Program magen til Windows Movie Maker?

Er der nogen der kender et godt program til at redigere film og som bare minder lidt om Windows Movie Maker? Det behøver slet ikke at være helt identisk bare det bygger på det samme koncept.

Grunden til at jeg eftersøger dette er at min Windows Movie Maker lukker ned hver eneste gang jeg har gang i at redigere film, og har prøvel alt nu, så nu er jeg bare klar til et nyt program!

Kender godt Final Cut Pro, men da mit styresystem er Windows og ikke Apple er det desværre ikke det jeg kan bruge.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2004 - 20:59 #1
Hvis du skal konveter filer.. .klip samt paste film sammen, kan du bruge Virtual Dub, Den kan alt hvad Windows movie maker + meget mere... og det er gratis ..
http://virtualdub.org/
Avatar billede dennispc Nybegynder
24. oktober 2004 - 21:09 #2
Jeg har selv brugt Pinnacle Studio 9 som er et genialt redigeringsprogram.
Det er desværre ikke gratis, men du kan læse mere her:
http://www.pinnaclesys.com/Category.asp?Category_ID=1&Langue_ID=2
Avatar billede juvejogge Nybegynder
25. oktober 2004 - 15:32 #3
Tak til jer begge to!

Jeg kigger lige på begge programmer!