Avatar billede naesten_expert Nybegynder
24. oktober 2004 - 19:50 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Ipaq 2200 serie gps kan ikke connecte

Til at starte med, vil jeg lige sige at jeg er en noob på PDA/GPS området.

Jeg har downloadet sidste nye activesynch, og kørt sidste patch til tomtom navigator2. Når jeg går ind på tomtom på PDA'en skriver den GPS position reliable, hvorfor? Skal der også installeret en GPS driver eller andet?
Avatar billede naesten_expert Nybegynder
24. oktober 2004 - 19:51 #1
Under GPS status, hvad skal den stå til her?
Avatar billede djdikarl Nybegynder
25. oktober 2004 - 10:50 #2
Du skal huske at gps'en ikke kan finde en satalit hvis du gør det indefor i huset!
Avatar billede naesten_expert Nybegynder
25. oktober 2004 - 18:58 #3
Ja også går der op til en time første gang. . . . . syntes vi deler

Thx. Og den virker nu.