Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:26 Der er 8 kommentarer

Jeg vil gøre min pc sikker - hvordan?

Hej, min pc er blevet helt fucked, den har fået virus, spyware mm. Og jeg skal formatere den imorgen.

Men denne gang vil jeg gerne undgå fra starten af at den ikke får alle de ting på sig igen.

Jeg ved jeg skal have et windows sikkerheds program så jeg ikke få worm på min pc, er der andet jeg skal have? Og vil i ikke også give link til de ting jeg skal have for at gøre min pc sikker :)
Avatar billede syvon Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:33 #1
prøv at kigge på

http://www.spywarefri.dk
Avatar billede syvon Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:34 #2
der skulle du gerne kunne finde alt hvad du skal bruge
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:35 #3
Jeg er lidt i tvivl om hvilken ting fra microsoft jeg skal downloade.. så jeg ikke får en orm.. ved du det?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:48 #4
MS ServicePack2 - ka' DL herfra:
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
Copy til et passende medie (eks. CD).
Instaleres lige efter din RÅ XP instalation FØR FØR FØR du sætter internetstikket til din kværn.
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:51 #5
Takker :)
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:53 #6
Er det den der hedder Windows XP Service Pack 2 ?
Avatar billede plx Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:59 #7
Det er altid en god idé med en firewall. www.sygate.com har en god og gratis.

Du kan også overveje at lave en ny xp cd med sp2 integreret http://www.dailyrush.dk/features/guides/871/
Avatar billede majsmarken Nybegynder
25. oktober 2004 - 07:47 #8
<sebastianrosen>: Blev du klogerer ?