Avatar billede fatjay Nybegynder
24. oktober 2004 - 16:41 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

ingen tilladelse?

jeg har logget på min ftp server mange gange på ftp://emjay-graphics.dk men nu siger den lige pludselig , før jeg overhovedet skal indtaste mit password : Du har ingen tilladelse til denne mappe, kontroler at kodeordet er rigtigt
Detaljer: FTP session belv afbrudt....

Hvad gør jeg.... jeg skulle gerne kunne oploader snart!!
Avatar billede the_email Nybegynder
24. oktober 2004 - 16:43 #1
Tryk på linket og når det åbner trykker du OK til fejlmeddelsen. Derefter trykker du på Filer i menuen og vælger Log på som...

/TheEmail
Avatar billede s_f Nybegynder
24. oktober 2004 - 16:43 #2
Kan det tænkes at den IP adresse dit domæne linker til, har ændret sig?

For mig at se, findes der ikke nogen FTP server på overstående adresse.
Avatar billede fatjay Nybegynder
24. oktober 2004 - 16:44 #3
hvilket link? jeg bruger Avant browser, når jeg trykker ok er sker der ingenting, den står bare blank skærm
Avatar billede s_f Nybegynder
24. oktober 2004 - 16:44 #4
Hov, the e-mail har sikkert ret :-) - hans post var der bare ikke der jeg postede. held og lykke
Avatar billede fatjay Nybegynder
24. oktober 2004 - 16:47 #5
forstår ikk hvad i skriver jeg har været logget på min server med Avant browser og med passwordet for ca. 10 min siden... genstartede maskinen også siger den det L**T
Avatar billede fatjay Nybegynder
24. oktober 2004 - 16:52 #6
har fundet den log på som... knap i IE men der sker bare det samme.... hvad i hede hulen foregår der.....
Avatar billede fatjay Nybegynder
24. oktober 2004 - 16:53 #7
jeg kan godt logge på en anden server jeg har..... inge prob der...
Avatar billede haverslev Novice
24. oktober 2004 - 16:55 #8
klik lige en gang på Funktioner i IE, klik på internetindstillinger, klik på faneblad avanceret, sæt flueben i "brug passiv FTP osv" - Anvend.
Avatar billede fatjay Nybegynder
24. oktober 2004 - 16:57 #9
har lige gjort...det der FTP passiv ting ,
sker intet, det er da mærkeligt når jeg har været på for 10 min siden....
Avatar billede haverslev Novice
24. oktober 2004 - 17:01 #10
Har du opdateret med SP2:
Kontrolpanel > sikkerhedcenter, klik på firewall (i binden af boksen) slå firewall fra -ok

Genstart lige maskinen alligevel:)
Avatar billede haverslev Novice
24. oktober 2004 - 17:02 #11
(i binden af boksen) - skulle stå "Bunden"
Avatar billede fatjay Nybegynder
24. oktober 2004 - 17:03 #12
under min mappe kontrolpanel er der ingenting der hedder sikkerhedcenter....
Avatar billede haverslev Novice
24. oktober 2004 - 17:04 #13
ok, ikke opdateret til SP2 så - ;)
Avatar billede fatjay Nybegynder
24. oktober 2004 - 17:07 #14
hvad er SP2
Avatar billede haverslev Novice
24. oktober 2004 - 17:16 #15
Service Pack 2 til windows XP
( indeholder en del fejlrettelser og lukning af sikkerhedshuller )
Avatar billede fatjay Nybegynder
24. oktober 2004 - 17:17 #16
nåh men ellers nogle gode forslag.... har da aldrig set noget lign. med windows! :-(
Avatar billede haverslev Novice
24. oktober 2004 - 17:33 #17
Vi prøver da lidt mere:
klik lige en gang på Funktioner i IE, klik på internetindstillinger, klik på "slet cookies" og "slet filer" - anvend

Faneblad sikkerhed, gennemgå de 4 ikoner, marker 1 af gangen og klik på knappen Standarniveau, ( hvis knappen er grå, så er standard aktiv) - anvend / OK
Avatar billede fatjay Nybegynder
24. oktober 2004 - 17:43 #18
mange tak..... så virker det...... du er en skat....
Avatar billede haverslev Novice
24. oktober 2004 - 17:47 #19
ja, giver ikke op så let ;)

Marker mit navn i venstre side og accepter svar - så er spørgsmålet lukket korrekt ;)