Avatar billede ugur2002 Nybegynder
23. oktober 2004 - 01:45 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

rundll32.exe, gdiplus.dll og shimgvw.dll

den første der kan fortelle mig hvor disse filer kan downloades og skal være placeret i windows hvor i windows mappen i e:\blabla....får 200 point
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. oktober 2004 - 02:13 #1
Rundll32.exe og shimgvw.dll:
Prøv at kigge i:
c:\windows\$ntservicepackuninstall$
og
c:\windows\servicepackfiles\i386

Gdiplus skal du efter al sandsynlighed ikke bruge, men ellers kig i:
c:\windows\winsxs\installtemp\2021154

Alle filerne skal liggei c:\windows\system32
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. oktober 2004 - 02:14 #2
Det bliver så på e: drevet og ikke c: drevet
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. oktober 2004 - 02:18 #3
Et alternativ er også blot at geninstallere seneste servicepack.
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
23. oktober 2004 - 02:29 #4
det var forkert de ligger der det skulle være rigtigt men jeg har dem ikke der
det vil sige jeg har løst problemet ved at scane for spyware :D
så ingen point denne gang venner
men hvis i bliver sure vil jeg sku gerne give points ud hvis admin tillader
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. oktober 2004 - 02:30 #5
Du spørger om hvor filerne kan findes og det er helt korrekte filer som findes i en windowsinstallation. Hvordan søren skulle spybot kunne gendanne filer som ikke findes ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. oktober 2004 - 02:31 #6
Prøv nu lige at kigge efter om ikke filerne ligger de steder som jeg har skrevet !
Det gør de på min
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. oktober 2004 - 02:44 #7
Husk lige at du ikke spørger om at få løst et problem, men blot hvor filerne kan findes og jeg har fortalt dig hvor de findes på din harddisk, hvor de skal placeres, samt at du blot kan fyre den sidste servicepack af og så bliver de installeret.

Så jo, jeg vil nok blive noget sur, hvis jeg har spildt tiden med at undersøge alle disse ting og ikke bliver belønnet for det.

Og eftersom det er et korrekt svar på et legitimt spørgsmål, kan der ikke blive problemer med CoAdmin's.
Avatar billede haverslev Novice
23. oktober 2004 - 12:33 #8
Der er noget, som slet ikke passer, ihvertfald ikke i sammenhæng med spybot!
http://www.eksperten.dk/spm/553139
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
24. oktober 2004 - 01:44 #9
Kommentar: haverslev
23/10-2004 12:33:26 Der er noget, som slet ikke passer, ihvertfald ikke i sammenhæng med spybot!
http://www.eksperten.dk/spm/553139

hvad mener du det med spybot ???
Avatar billede haverslev Novice
24. oktober 2004 - 10:58 #10
Nå jeg se din forklaring i dette spørgsmål og i http://www.eksperten.dk/spm/553139
i sammenhæng, så kan spybot ikke "gendanne" eller "finde" filer du mangler osv.
Spybot fjerner kun spyware, så jeg kan ikke rigtig se sammenhængen ?
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
28. november 2004 - 13:10 #11
aner det sku ikke du jeg er ikke nørd til pc så ved ikke så meget om det :S