Avatar billede pepperfar Nybegynder
22. oktober 2004 - 21:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke installere programmer for windows

Jeg kan ikke installere programmer på mit windows xp, den skriver:

Der kunne ikke opnås adgang til windows installer. Dette problem kan opstå hvis du køre windows i fejlsikret tildstand eller.....

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede buddy45 Juniormester
22. oktober 2004 - 21:52 #1
Avatar billede buddy45 Juniormester
22. oktober 2004 - 21:53 #2
Start i Fejlsikret tilstand - gå i start - kør - skriv: msiexec /regserver  - klik ok - genstart maskinen.
Avatar billede pride_boy Nybegynder
22. oktober 2004 - 21:54 #3
Genstart din computer og tryk på f8 mens den starter op til der kommer et sted hvor du kan vælge et par ting... så skal d vælge Fejlsikret tilstand!!
Der kan d slette de ting d vil slette!!!
Men husk at trykke på F8 hele tiden mens den starter op!!!

Det er så løsningen.....
Avatar billede buddy45 Juniormester
23. oktober 2004 - 15:09 #4
Tak for points  c",)