Avatar billede yellow Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:23 Der er 1 løsning

Webtrends: URL Parameter Analysis - kan ikke se report

Hejsa,

Jeg har lige downloadet en evalueringsversion af Webtrends 7 Professional.

Jeg er specielt interesseret i programmets "URL Parameter Analysis"-funktion, men jeg har problemer med at få resultatet af denne analyse vist på mine rapporter.

Log-filerne er fra IIS og en linie kunne f.eks. se sådan her ud:
2004-10-20 01:14:04 129.142.168.2 - 192.168.3.3 80 GET /index.asp dirID=121 200 Mozilla/4.0+(compatible;+MSIE+5.0;+Windows+98)

Jeg vil så bruge Url Parameter Analysis til at trække hhv. DirID og DocID ud.

Jeg har lavet en "New URL Parameter Analysis" under "Report Configuration->URL Parameters"
I Page Name-feltet har jeg angivet: /index.asp
I Primary Parameter: DirId
I Name to display in reports: DirId
( har ikke udfyldt secondary endnu ).

I min template har jeg tilføjet 2 reports:
1: Add a folder to my template that will contain all current and future URL Parameter Analysis reports
2: Add a folder to my template that will contain all current and future URL 2D Parameter Analysis reports

I min template under de 2 tilføjede rapporter står der: "Auto-Populated at Report Time"

I min profil under "Advanced->Url Parameter Analysis" har jeg checket min URL Parameter Analysis af.
Har også tilføjet den ændrede template til profilen.

Når jeg så ser en rapport for den aktuelle profil med den aktuelle template kan jeg ikke se de 2 tilføjede "URL Parameter Analysis"'er...De andre rapporter virker fint nok.

Hvad mangler jeg at gøre?

PFT
/Yellow
Avatar billede yellow Nybegynder
25. oktober 2004 - 13:03 #1
svar