Avatar billede spademand Nybegynder
22. oktober 2004 - 15:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bad sectors

haløjsa

nu har jeg mig en 120 GB harddisk med bad sectors... fandt et dejligt lille program der kan tjekke det i windows
www.hdtune.com
Så var det så at jeg læste i en artikel på maxtors hjemmeside at deres program powermax kan reparere det ved at over skrive hele harddisken med nuller(kaldes low level format)... mere stod der ikke
jeg kan nok godt tænke mig til at jeg skal lave backup af hele harddisken men så var det så at jeg tænkte om nogen ikke kan forklare mig hvad den egentlig gør ? nuller ?
måske er der nogen der har prøvet det før?
Avatar billede 1945 Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:55 #1
Hvad det er programmet gør ved jeg ikke men det virker jeg havde en disk der var så defekt man med nød og næppe kunne komme ind på og prøvede så at redde den med powermax og det virkede perfekt min disk kører nu på 2´år men hav god tålmodighed det tager tid
Avatar billede spademand Nybegynder
29. november 2004 - 17:39 #2