Avatar billede missus Nybegynder
22. oktober 2004 - 12:05 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Rundll32.exe lukker ikke

Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Sygate\SPF\smc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\PROGRA~1\IMMERS~1\TOUCHS~1\Clients\Desktop\IDesktop.exe
D:\PROGRA~1\LOGITE~1\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
D:\Programmer\DVD\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\MSI\Live Update 3\LMonitor.exe
D:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\documents and settings\christian\lokale indstillinger\temp\~vis0000\gain_3202.exe
D:\PROGRA~1\ICQ\ICQ.exe
C:\Programmer\Immersion Corporation\TouchSense\Server\TouchSense.exe
C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
D:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
D:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\AcroRd32.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Documents and Settings\Christian\Skrivebord\HijackThis.exe

O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: (no name) - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - D:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: (no name) - {CD4C3CF0-4B15-11D1-ABED-709549C10000} - (no file)
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - D:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb07.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NAV CfgWiz] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CfgWiz.exe /GUID NAV /CMDLINE "REBOOT"
O4 - HKLM\..\Run: [IDesktop.2.5] C:\PROGRA~1\IMMERS~1\TOUCHS~1\Clients\Desktop\IDesktop.exe 1
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] D:\PROGRA~1\LOGITE~1\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Mirabilis ICQ] D:\PROGRA~1\ICQ\ICQNet.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AnyDVD] D:\Programmer\DVD\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [LiveMonitor] C:\Programmer\MSI\Live Update 3\LMonitor.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SmcService] C:\PROGRA~1\Sygate\SPF\smc.exe -startgui
O4 - HKLM\..\Run: [Trickler] "c:\documents and settings\christian\lokale indstillinger\temp\~vis0000\gain_3202.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RunDLL] rundll32.exe "C:\WINDOWS\System32\bridge.dll",Load
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Programmer\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra button: ICQ Pro (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ (HKLM)
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O16 - DPF: ppctlcab - http://www.pestscan.com/scanner/ppctlcab.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1094919745843
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
Avatar billede missus Nybegynder
22. oktober 2004 - 12:37 #1
Nogen der kan hjælpe ??
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. oktober 2004 - 12:58 #2
Ja da. Jeg kigger lige på den for dig ..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. oktober 2004 - 13:02 #3
Du kan lige fixe disse i Hijackthis.

O4 - HKLM\..\Run: [Trickler] "c:\documents and settings\christian\lokale indstillinger\temp\~vis0000\gain_3202.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RunDLL] rundll32.exe "C:\WINDOWS\System32\bridge.dll",Load

Genstart så og gå på windows update og installer alle kritiske opdateringer incl minimum servicepack 1.

Når den er installeret så kom med en ny logfil fra HiJackThis, så gør vi arbejdet færdigt.
Avatar billede missus Nybegynder
22. oktober 2004 - 15:15 #4
Hej, blev lige afbrudt, men er tilbage. her kommer ny logfil
Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Sygate\SPF\smc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\PROGRA~1\IMMERS~1\TOUCHS~1\Clients\Desktop\IDesktop.exe
D:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
D:\PROGRA~1\LOGITE~1\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
D:\Programmer\DVD\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\MSI\Live Update 3\LMonitor.exe
C:\Programmer\Immersion Corporation\TouchSense\Server\TouchSense.exe
D:\PROGRA~1\ICQ\ICQ.exe
C:\Programmer\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
D:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Documents and Settings\Christian\Skrivebord\HijackThis.exe

O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: (no name) - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - D:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: (no name) - {CD4C3CF0-4B15-11D1-ABED-709549C10000} - (no file)
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - D:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb07.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NAV CfgWiz] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CfgWiz.exe /GUID NAV /CMDLINE "REBOOT"
O4 - HKLM\..\Run: [IDesktop.2.5] C:\PROGRA~1\IMMERS~1\TOUCHS~1\Clients\Desktop\IDesktop.exe 1
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] D:\PROGRA~1\LOGITE~1\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Mirabilis ICQ] D:\PROGRA~1\ICQ\ICQNet.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AnyDVD] D:\Programmer\DVD\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [LiveMonitor] C:\Programmer\MSI\Live Update 3\LMonitor.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SmcService] C:\PROGRA~1\Sygate\SPF\smc.exe -startgui
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Programmer\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra button: ICQ Pro (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ (HKLM)
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O16 - DPF: ppctlcab - http://www.pestscan.com/scanner/ppctlcab.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
Avatar billede missus Nybegynder
22. oktober 2004 - 15:16 #5
comp meldte stadig fejl da jeg lukkede ned ....
Avatar billede missus Nybegynder
22. oktober 2004 - 17:23 #6
HJÆLP !!
Avatar billede missus Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:11 #7
Nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:15 #8
Du har ikke lagt servicepack's på endnu ?
Avatar billede missus Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:18 #9
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:53 #10
Ja, men styresystemet mangler stadig at få servicepack på.
Avatar billede missus Nybegynder
22. oktober 2004 - 21:01 #11
Så tror jeg det lykkedes  ;-),

Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Sygate\SPF\smc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
D:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\PROGRA~1\IMMERS~1\TOUCHS~1\Clients\Desktop\IDesktop.exe
D:\PROGRA~1\LOGITE~1\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
D:\Programmer\DVD\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe
C:\Programmer\MSI\Live Update 3\LMonitor.exe
C:\Programmer\Immersion Corporation\TouchSense\Server\TouchSense.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\spydoctor.exe
D:\PROGRA~1\ICQ\ICQ.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
D:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Christian\Skrivebord\HijackThis.exe

O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: (no name) - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - D:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - D:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb07.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NAV CfgWiz] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CfgWiz.exe /GUID NAV /CMDLINE "REBOOT"
O4 - HKLM\..\Run: [IDesktop.2.5] C:\PROGRA~1\IMMERS~1\TOUCHS~1\Clients\Desktop\IDesktop.exe 1
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] D:\PROGRA~1\LOGITE~1\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Mirabilis ICQ] D:\PROGRA~1\ICQ\ICQNet.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AnyDVD] D:\Programmer\DVD\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [LiveMonitor] C:\Programmer\MSI\Live Update 3\LMonitor.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SmcService] C:\PROGRA~1\Sygate\SPF\smc.exe -startgui
O4 - HKCU\..\Run: [AllCleaner] C:\Programmer\All Cleaner\AllCleaner.exe -Clean
O4 - HKCU\..\Run: [Spyware Doctor] "C:\Programmer\Spyware Doctor\spydoctor.exe" /Q
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Programmer\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra button: ICQ Pro (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O16 - DPF: ppctlcab - http://www.pestscan.com/scanner/ppctlcab.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?38282.420162037
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. oktober 2004 - 21:41 #12
Ok, så går vi videre.

Hent denne Kaspersky scanner, den skal du bruge senere.
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe - Virusscanner.

Gå i tilføj/fjern programmer i kontrolpanelet og fjern
All cleaner og Spy doctor

Kør HiJackThis og fix disse:
O4 - HKCU\..\Run: [AllCleaner] C:\Programmer\All Cleaner\AllCleaner.exe -Clean
O4 - HKCU\..\Run: [Spyware Doctor] "C:\Programmer\Spyware Doctor\spydoctor.exe" /Q

Klik start | kør, skriv msconfig og klik ok. På fanebladet start fjerner du krydset i disse:
[Cmaudio]
[NvCplDaemon]
[NvMediaCenter]

Klik ok og genstart i FEJLSIKRET tilstand

---------------------------------------
Så kører du engangsskanneren fra Kaspersky - Aktiver det hele i opsætningen derinde, så den kan skanne alt igennem.
---------------------------------------

Genstart normalt og kom med en ny log til kontrol
Avatar billede missus Nybegynder
22. oktober 2004 - 21:50 #13
disse kan jeg ikke finde
[Cmaudio]
[NvCplDaemon]
[NvMediaCenter]
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. oktober 2004 - 21:53 #14
Det er nok dette de hedder så:

cmicnfg
NvCpl
NvMcTray

De 2 nederste er ihvertfald korrekte, dem har jeg kontrolleret.
Avatar billede missus Nybegynder
22. oktober 2004 - 21:56 #15
de 2 nederste er ok men det kniber med den øverste  ..
Avatar billede missus Nybegynder
22. oktober 2004 - 21:58 #16
fundet  !!
RunDll32 cmicnfg
Avatar billede missus Nybegynder
22. oktober 2004 - 21:59 #17
genstarter
Avatar billede missus Nybegynder
22. oktober 2004 - 23:38 #18
Her kommer ny logfil:
Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Sygate\SPF\smc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\PROGRA~1\IMMERS~1\TOUCHS~1\Clients\Desktop\IDesktop.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
D:\PROGRA~1\LOGITE~1\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe
D:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
D:\Programmer\DVD\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
C:\Programmer\Immersion Corporation\TouchSense\Server\TouchSense.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\MSI\Live Update 3\LMonitor.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
D:\PROGRA~1\ICQ\ICQ.exe
C:\Programmer\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
D:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Christian\Skrivebord\HijackThis.exe

O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: (no name) - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - D:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - D:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb07.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NAV CfgWiz] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CfgWiz.exe /GUID NAV /CMDLINE "REBOOT"
O4 - HKLM\..\Run: [IDesktop.2.5] C:\PROGRA~1\IMMERS~1\TOUCHS~1\Clients\Desktop\IDesktop.exe 1
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] D:\PROGRA~1\LOGITE~1\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Mirabilis ICQ] D:\PROGRA~1\ICQ\ICQNet.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AnyDVD] D:\Programmer\DVD\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LiveMonitor] C:\Programmer\MSI\Live Update 3\LMonitor.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SmcService] C:\PROGRA~1\Sygate\SPF\smc.exe -startgui
O4 - HKLM\..\Run: [MSConfig] C:\WINDOWS\PCHealth\HelpCtr\Binaries\MSConfig.exe /auto
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Programmer\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra button: ICQ Pro (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O16 - DPF: ppctlcab - http://www.pestscan.com/scanner/ppctlcab.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?38282.420162037
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
Avatar billede missus Nybegynder
22. oktober 2004 - 23:46 #19
skal jeg afkrydse de 3 igen :
RunDll32 cmicnfg
NvCpl
NvMcTray
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. oktober 2004 - 00:02 #20
Nej, det skal du ikke. Blot lad dem være som de er.
De 3 programmer er faktisk helt unødvendige at have kørende.

Din log er nu ren.

Hvordan kører den ? Kan den nu lukke ned uden fejlmeddelelsen ?
Avatar billede missus Nybegynder
23. oktober 2004 - 00:04 #21
jeg prøver lige, den kommer op med systemkonfiguratorprogrammet når jeg genstarter. Hvordan stoppes det ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. oktober 2004 - 00:06 #22
Du skulle kunne klikke af at den ikke skal vise den længere, men ellers så fix denne linie i HiJackThis:
O4 - HKLM\..\Run: [MSConfig] C:\WINDOWS\PCHealth\HelpCtr\Binaries\MSConfig.exe /auto

Så er den ihvertfald væk
Avatar billede missus Nybegynder
23. oktober 2004 - 00:09 #23
ok - det prøver jeg lige  ..
Avatar billede missus Nybegynder
23. oktober 2004 - 00:14 #24
så virker det hele igen normalt
Avatar billede missus Nybegynder
23. oktober 2004 - 00:14 #25
smid lige et svar

MANGE TAK FOR HJÆLPEN  ;-)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. oktober 2004 - 00:16 #26
Velbekomme og her kommer svaret :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. oktober 2004 - 00:17 #27
Takker for point :)
Avatar billede missus Nybegynder
23. oktober 2004 - 00:17 #28
:-)
Avatar billede missus Nybegynder
23. oktober 2004 - 00:17 #29
Velbekomme