Avatar billede flakse Nybegynder
22. oktober 2004 - 10:06 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Stadig en virus - hva' kan jeg mere gøre??

Hej

Så snart jeg åbner min XP og mit skrivebord dukker frem kommer der 2 små sorte DOS bokse op og lukker min computer ned igen. Efter mange ganges øvning kan jeg nå at slukke for de to bokse inden de aktiveres.

Jeg har gennemgået alle mulige kombinationer på arlet.dk
Jeg har scannet med Norton = ingen virus
Jeg har scannet med kaspersky = 35 virusser
Jeg har scannet med Panda = 1 virus (kunne ikke fjerne den)
Jeg har scannet med Housecall = 1 virus
Jeg har scannet med trojanhunter = 1 virus
Jeg har scannet med ad-aware, spybot, spyware doctor.
Jeg har lukket Dcom.
Jeg har opdateret windows (det var den allerede) og kører med SP2.
Jeg har slået genstart fra i egenskaber.

Det har taget hele aftenen og noget af natten, men problemet er der stadigt når jeg starter.

Her er HIjackthis's informationer. Håber nogle kan hjælpe mig!!

Logfile of HijackThis v1.98.2

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\System32\SCardSvr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Program Files\Common Files\EPSON\EBAPI\SAgent2.exe
C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Program Files\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\Program Files\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\wdfmgr.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\Launch Manager\QtZgAcer.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\MXOaldr.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Program Files\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mmtask.exe
C:\Program Files\Common Files\Nokia\NCLTools\NclTray.exe
C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe
C:\Program Files\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\PROGRA~1\COMMON~1\Nokia\Services\SERVIC~1.EXE
C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\BTTray.exe
c:\PROGRA~1\WIDCOMM\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Program Files\Norton AntiVirus\OPScan.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\Documents and Settings\Jacob Kusk\Desktop\hjt.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = about:blank
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.acer.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.google.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = 192.168.1.1:8080
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = localhost
R3 - URLSearchHook: (no name) - _{00D6A7E7-4A97-456f-848A-3B75BF7554D7} - (no file)
R3 - URLSearchHook: (no name) - _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {00000010-6F7D-442C-93E3-4A4827C2E4C8} - (no file)
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Ipswitch.WsftpBrowserHelper - {601ED020-FB6C-11D3-87D8-0050DA59922B} - C:\Program Files\WS_FTP Pro\wsbho2k0.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchApp] Alaunch
O4 - HKLM\..\Run: [ATIModeChange] Ati2mdxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\Program Files\Launch Manager\QtZgAcer.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [MXO Auto Loader] C:\WINDOWS\MXOaldr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NAV CfgWiz] C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CfgWiz.exe /GUID NAV /CMDLINE "REBOOT"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [mmtask] C:\Program Files\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mmtask.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Nokia Tray Application] C:\Program Files\Common Files\Nokia\NCLTools\NclTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Drivers] C:\Windows\Drivers.bat
O4 - HKLM\..\Run: [MicrosoftKs] C:\Windows\Drivers.bat
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [mwavscan] "C:\DOCUME~1\JACOBK~1\LOCALS~1\Temp\mwavscan.com" /s
O4 - HKLM\..\Run: [THGuard] "C:\Program Files\TrojanHunter 4.0\THGuard.exe"
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O4 - Global Startup: EPSON Status Monitor 3 Environment Check 2.lnk = C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\E_SRCV02.EXE
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O16 - DPF: {1D6711C8-7154-40BB-8380-3DEA45B69CBF} (Web P2P Installer) -
O16 - DPF: {31B7EB4E-8B4B-11D1-A789-00A0CC6651A8} (Cult3D ActiveX Player) - http://www.cult3d.com/download/cult.cab
O16 - DPF: {706F3805-27D7-478D-80E5-E25D2BB030B3} (VacPro.internazionale_ver3) - http://www.advnt01.com/dialer/internazionale_ver3.CAB
O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Control) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2004061001/housecall.trendmicro.com/housecall/xscan53.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {D719897A-B07A-4C0C-AEA9-9B663A28DFCB} (iTunesDetector Class) - http://ax.phobos.apple.com.edgesuite.net/detection/ITDetector.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey®) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {EF0DBA6F-43CE-4B26-9808-2AB38FA0DB29} (MSN Money Ticker) - http://fdl.msn.com/public/investor/v13/ticker.cab
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. oktober 2004 - 10:10 #1
Jeg kigger lige på den ..
Avatar billede reginho Nybegynder
22. oktober 2004 - 10:12 #2
De virus som er fundet -  har du et navn på nogen af dem?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. oktober 2004 - 10:14 #3
Genstart i Fejlsikret tilstand. (Klik F8 under opstarten)

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis.
Dobbelttjek, så alt kommer med.

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = about:blank
R3 - URLSearchHook: (no name) - _{00D6A7E7-4A97-456f-848A-3B75BF7554D7} - (no file)
R3 - URLSearchHook: (no name) - _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {00000010-6F7D-442C-93E3-4A4827C2E4C8} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [Drivers] C:\Windows\Drivers.bat
O4 - HKLM\..\Run: [MicrosoftKs] C:\Windows\Drivers.bat
O4 - HKLM\..\Run: [mwavscan] "C:\DOCUME~1\JACOBK~1\LOCALS~1\Temp\mwavscan.com" /s
O16 - DPF: {1D6711C8-7154-40BB-8380-3DEA45B69CBF} (Web P2P Installer) -
O16 - DPF: {31B7EB4E-8B4B-11D1-A789-00A0CC6651A8} (Cult3D ActiveX Player) - http://www.cult3d.com/download/cult.cab
O16 - DPF: {706F3805-27D7-478D-80E5-E25D2BB030B3} (VacPro.internazionale_ver3) - http://www.advnt01.com/dialer/internazionale_ver3.CAB

Åbn en stifinder og slet denne:

C:\Windows\Drivers.bat

Genstart normalt og kom med en ny log til kontrol
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. oktober 2004 - 10:17 #4
Nej, jeg har ikke et navn på den, men C:\Windows\Drivers.bat er en virus, ikke fordi jeg kender den, men p.gr.a. den måde den står i loggen på. Det er typisk virus-fremgangsmåde at lægge sig ind på den måde.
Avatar billede kirul Nybegynder
22. oktober 2004 - 10:31 #5
Hej

Jeg vil foreslå at du henter AVG antivirus scanner fra www.grisoft.com
Det er et gratis stykke software for private brugere og et af de allerbedste.
Derefter afinstallerer norton antivirus og installerer AVG, da jeg har oplevet nogle fejl i nortons antivirus. Prøv at scan igen.

Hvis det ikke virker, skal du have fat i et program som hedder CWShredder.
Det findes midt på denne side http://www.spywareinfo.com/~merijn/downloads.html

Håber det kan bruges

Mvh.
Kirul
Avatar billede flakse Nybegynder
22. oktober 2004 - 12:47 #6
Fantastisk... fantastisk..

Dette forum er fantastisk. Tak for hjælp. Det virkede. Jeg fjernede driver.bat og de nævnte på hijack-listen. Nu slukker computeren ikke igen og alt er som det skal være. Jeg havde dog lidt problemer med at starte i F8 så det gjorde jeg ikke.

I forhold til min fremtid - hvilke programmer mener i at jeg skal bruge som firewall, spy og antivirus for at være godt beskyttet. Hvis det koster lidt gør det ikke noget. Jeg har som sagt Norton nu, men den opfangede overhovedet ikke de vira som mange andre gjorde, så den må ryge ud.

Her er den nye Hijack. 1 Million gange tak for hjælpen. super godt forum. Tak fordi i er der!!

Logfile of HijackThis v1.98.2

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\System32\SCardSvr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Program Files\Common Files\EPSON\EBAPI\SAgent2.exe
C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Program Files\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\Program Files\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\wdfmgr.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\Launch Manager\QtZgAcer.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\MXOaldr.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Program Files\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mmtask.exe
C:\Program Files\Common Files\Nokia\NCLTools\NclTray.exe
C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe
C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Program Files\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\PROGRA~1\COMMON~1\Nokia\Services\SERVIC~1.EXE
c:\PROGRA~1\WIDCOMM\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\Jacob Kusk\Desktop\hjt.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.acer.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.google.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = 192.168.1.1:8080
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = localhost
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Ipswitch.WsftpBrowserHelper - {601ED020-FB6C-11D3-87D8-0050DA59922B} - C:\Program Files\WS_FTP Pro\wsbho2k0.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchApp] Alaunch
O4 - HKLM\..\Run: [ATIModeChange] Ati2mdxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\Program Files\Launch Manager\QtZgAcer.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [MXO Auto Loader] C:\WINDOWS\MXOaldr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NAV CfgWiz] C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CfgWiz.exe /GUID NAV /CMDLINE "REBOOT"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [mmtask] C:\Program Files\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mmtask.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Nokia Tray Application] C:\Program Files\Common Files\Nokia\NCLTools\NclTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [THGuard] "C:\Program Files\TrojanHunter 4.0\THGuard.exe"
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O4 - Global Startup: EPSON Status Monitor 3 Environment Check 2.lnk = C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\E_SRCV02.EXE
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Control) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2004061001/housecall.trendmicro.com/housecall/xscan53.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {D719897A-B07A-4C0C-AEA9-9B663A28DFCB} (iTunesDetector Class) - http://ax.phobos.apple.com.edgesuite.net/detection/ITDetector.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey®) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {EF0DBA6F-43CE-4B26-9808-2AB38FA0DB29} (MSN Money Ticker) - http://fdl.msn.com/public/investor/v13/ticker.cab
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. oktober 2004 - 12:51 #7
Velbekomme.

Men hvis det rensningen fra HiJackThis loggen der gjorde udslaget hvorfor har du så accepteret Kirul's svar ?

Når vi renser logs, lægger vi normalt først svar efter at pc'en er renset, men det har jeg jo ingen mulighed for nu ..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. oktober 2004 - 12:54 #8
Her er svaret på den sidste del af dit spørgsmål mht beskyttelse for fremtiden:
http://www.spywarefri.dk/pakken.htm
Avatar billede salling73 Nybegynder
22. oktober 2004 - 16:02 #9
hejsa..
det er ikke godt du har fåer virus.. du skul næsten prøve bitdefender den scanner også i systen valumme det er ikke alle scanner der scanner der.. AVG er også en go virusscanner men der kommer også virus i gemmen den .. så er virusen inde på computern.. jeg har ikke haft så meget held med norton..nogen gange kan du bare fjerne den uden virusprogram hvis du ved hvor den ligger virusen.. jeg håber du kan bruge det til noget :-)
Avatar billede flakse Nybegynder
22. oktober 2004 - 17:31 #10
Tonny,

Tonny. Jeg har accepteret Kirul's svar fordi jeg ikke kunne finde ud af hvordan jeg kunne acceptere dit. Jeg er endnu ikke helt så kendt med måden dette forum virker på, og jeg syntes ikke at jeg fik et valg. (men det gjorde jeg nok, hvis jeg havde sat mig lidt mere ind i det)

Tak skal i have.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:47 #11
Vi er mange her på eksperten, der kun lægger svar hvis vi har et 100% svar på et spørgsmål, eller som her hvor en procedure har ført til et problems løsning.

Det er grunden til at jeg endnu ikke havde lagt et svar, for vi var jo ikke færdige med proceduren. Jeg havde endnu ikke erklæret din log ren.

Det skal så siges at det er ikke første gang en bruger får accepteret et forkert svar, og i de tilfælde plejer vi at løse det indbyrdes ved at overføre pointene til den rigtige i et point spørgsmål.
Avatar billede flakse Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:55 #12
Tonny, hvordan overfører jeg så point til dig??
Avatar billede flakse Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:57 #13
Jeg har desuden lige fulgt jeres råd og købt en 3års licens på Norman & Bitguard igennem spywarefri.

Så håber jeg at sammen med de 4 spyware gratis programmer at jeg kan holde en lidt renere linje end jeg har gjort fremover.

Tak for hjælp.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. oktober 2004 - 19:08 #14
Fint, de programmer bliver du glad for.

Som sagt, plejer vi at ordne det indbyrdes, så det er faktisk ikke dig der bør overføre point, men istedet Kirul.

Kirul > Vil du oprette et spørgsmål til mig ?

For lige at vise at det faktisk er normal procedure, så se lige de spørgsmål jeg har oprettet:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=tonnybrandt&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede kirul Nybegynder
25. oktober 2004 - 09:00 #15
Jep, det er tonnybrandt som skal have pointene for løsningen. Det kan godt være lidt svært at vide som ny bruger hvordan det helt præcis foregår.

Pointene er på vej tonny. :-)
Mvh.
Kirul