Avatar billede snowman71 Nybegynder
22. oktober 2004 - 09:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows XP og Windows 2000 på samme pc

Er der nogen der har et godt forslag til hvordan man nemmest får installeret både XP og Win2000 på samme pc?

Jeg har umiddelbart tænkt på at bruge Partion Magic til at lave 2 partioner på c drevet, hvorefter jeg kan vælge hvilken af de to partioner, som skal være skjulte og på den måde starte op med forskellige OS. Er der en nemmere måde? Med en opstartsmenu for eksempel?
Avatar billede peet-49 Novice
22. oktober 2004 - 09:23 #1
Et OS på hver partition, XP skal indstalleres sidst for, at få dualboot funktion. Opdel HD under indstallationen.
Avatar billede snowman71 Nybegynder
22. oktober 2004 - 10:51 #2
Tak for hjælpen!
Avatar billede peet-49 Novice
22. oktober 2004 - 10:57 #3
Selv tak.