Avatar billede apms Nybegynder
08. marts 2001 - 23:00 Der er 10 kommentarer

program til ARJ

hvilket program skal jeg bruge for at åbne en ARJfil??? WinZip er forgæves forsøgt
Avatar billede Thomas Nybegynder
08. marts 2001 - 23:03 #1
Prøv arj ... (o: www.winarj.com
Avatar billede makse Nybegynder
08. marts 2001 - 23:05 #2
Eller prøv her:

kan hentes her http://www.arjsoft.com/files.htm
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
08. marts 2001 - 23:06 #3
www.rarsoft.com > winrar - verden bedste packing util!
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
08. marts 2001 - 23:29 #4
hej
arj.exe

læg det i samme dir som den fil der skal pakkes ud. åben dos.prombt og gå til det dir med arj.exe og arj-filen. skriv

arj e filensnavn.arj

du kan evt tilføje -v -y hvis der er flere filer der hører til arj-filen der skal pakkes ud (f.eks. hej.arj, hej.a01, hej a02).

Skal du have yderligere hjælp til at pakke / udpkakke med arj, så bare sig til, jeg elsker det program!

/Kenneth
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
08. marts 2001 - 23:33 #5
desuden kan du få winzip til at udpakke arj filer, du skal bare \"fortælle\" winzip hvor arj.exe ligger. i Winzip gå til options->configuration og vælg faneblad \"pgrogram locations\", udfor arj.exe, skrives stien til programmet, der dowloades på nogle af de steder der står skrevet opover.

/kenneth
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
08. marts 2001 - 23:41 #6
winzip er noget commercielt lort
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
08. marts 2001 - 23:43 #7
hansen2k-> tjoo, men et udemærket værtøj synes jeg da.

apms-> jeg er ikke sikker på om du kan hente arj.exe på ovenstående adresse der er opgivet, men prøv evt. at søge på google.com

/kenneth
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
08. marts 2001 - 23:46 #8
tja.....winrar har det hele! - simpelt, lækkert, stabilt, compact, m.m.
Avatar billede makse Nybegynder
08. marts 2001 - 23:48 #9
I stedet for winzip, så prøv ZipMagic.
Avatar billede skovenborg Nybegynder
09. august 2001 - 20:57 #10
Brug UltimateZip2.5 (freeware)
http://www.ultimatezip.com