Avatar billede monic Nybegynder
22. oktober 2004 - 08:29 Der er 6 kommentarer

Ændring af "Arbejdstid" i tidsplaneren

Pr. default viser Exchange 2003 arbejdstidsperioden fra kl. 8.00 til 16.00 når man vælger "Vis kun arbejdstid" i sin tidsplaner.

Kan dette laves om, således at arbejdstiden sættes til f.eks. 7.00 til 17.00?
Avatar billede japping Nybegynder
22. oktober 2004 - 09:04 #1
Ja, du går ind under:
Tools - options - calendar options - her stiller du Start og End time.
Avatar billede japping Nybegynder
22. oktober 2004 - 09:05 #2
Har du brug for dette i dansk version ?
Avatar billede monic Nybegynder
22. oktober 2004 - 09:19 #3
Nej tak, men tools hvorhenne? Hvad er det jeg skal ind i? Da ikke brugernes Outlook vel? Jeg går ud fra at den slags sættes på serveren, men hvad skal jeg ind i?
Avatar billede monic Nybegynder
22. oktober 2004 - 09:28 #4
Nå, jeg kan se at det må være den enkeltes Outlook du henviser til. Kan dette ikke klares nemmere via Exchange serveren?
Avatar billede japping Nybegynder
22. oktober 2004 - 10:01 #5
Ja, jeg skulle have læst opgaven grundigere, inden jeg svarede.
Undskyld.
Avatar billede kedde65 Praktikant
22. oktober 2004 - 12:42 #6
Hej

Du kan vha. Group Policy, administrative templates og Office Ressource Kit gøre det ønsket.

Kig på http://www.microsoft.com/office/ork/2003/ for yderligere info om ORK

VH CK