Avatar billede pimpong Nybegynder
21. oktober 2004 - 18:54 Der er 3 kommentarer

Defekt lydenhed

Når jeg vil afspille nogle af mine lydfiler i mediaplayer kommer denne besked: Cannot play back the audio stream: no audio hardware is available, or the hardware is not responding. Jeg har prøvet troubleshoot! Desuden komme denne besked: Error ID = 0x80040256, Remedy ID = 0x00000000
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
21. oktober 2004 - 20:40 #1
hvis du har internet så klik ind på en hjemmeside og hent et andet program....windows media player er for dårlig
Avatar billede sharkman Nybegynder
21. oktober 2004 - 20:54 #2
Fejlen skulle ifølge Microsoft kunne løses ved opdatering af driveren til dit lydkort - prøv at kigge på dette link: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;328435
Avatar billede sharkman Nybegynder
13. marts 2005 - 22:01 #3
Hej pimpong.
Fik du løst dit problem, så husk at acceptere et eller flere svar og luk spørgsmålet. Hvis du ikke kunne bruge nogen af svarene, så læg selv et svar og tag dine points tilbage :-D