Avatar billede the_grim_reaper Nybegynder
21. oktober 2004 - 13:50 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Lyden hakker på DVD afspiller

Har et problem med min DVD afspiller, hver gang jeg hører musik eller ser film så hakker lyden, nogen gange er det sjældent, men andre gange er det konstant.
Jeg har ikke problemet når jeg hører musik igennem min computer, så det må være min DVD det er galt med.
SKal jeg så ud og have en ny DVD afspiller, eller hvad kan der være galt?

DVDen er en Amitech 701.
Avatar billede uno_l-d Nybegynder
21. oktober 2004 - 13:53 #1
jeg tror desværre det er din dvd afspiller der er defekt. hvis der er garanti, så se at få den byttet :)
Avatar billede extreme84 Nybegynder
21. oktober 2004 - 13:55 #2
Enten skal du rense laseren eller cd skiven.
Avatar billede the_grim_reaper Nybegynder
21. oktober 2004 - 13:57 #3
Lyden er fin når jeg hører det igennem mit fjernsyn, så jeg forstår det ikke helt. Jeg tror ikke jeg kan få den byttet, da jeg købte den for ca 3½ år siden :)
Avatar billede uno_l-d Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:03 #4
hvor hører du det når det ikke er på dit tv? Måske er det kablet mellem din dvd og det du hører hak på.
Avatar billede the_grim_reaper Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:05 #5
på mine 2 højtalere, det kan vel ikke være dem, da der jo heller ikke er noget hak når jeg hører igennem min computer ud af de 2 højtalere.
Avatar billede uno_l-d Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:11 #6
hvad med kablet fra din dvd til din forstærker? går ud fra at det er et phono stik?
Avatar billede the_grim_reaper Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:13 #7
Det er et optisk kable, jeg brugte nogle andre kabler før, men det er lettere med det her, jeg prøver lige at se om det kan være den.
Avatar billede uno_l-d Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:17 #8
det lyder ihvertfald som en mulighed
Avatar billede the_grim_reaper Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:25 #9
Fatter det ikke, har prøvet med de gamle kabler, men ingen lyd, jeg sætter kablerne i reciveren ind i dem der hedder DVD, men ingen lyd.
Avatar billede uno_l-d Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:32 #10
sikker på at de sidder rigtigt? Prøv evt. en anden indgang i din forstærker.
Avatar billede the_grim_reaper Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:37 #11
Jeg har prøvet udgangen der hedder DVD, men der sker der ikke noget, og der er ikk nogen af de andre der ser ud til at være til DVD.
Avatar billede uno_l-d Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:38 #12
er det ikke bare et rødt og et hvidt stik? for hvis det er, så er det ligemeget hvilken indgang på forstærkeren du bruger. bare ikke phono, da der er for forstærker i den, så den skal du ikke bruge! :)
Avatar billede the_grim_reaper Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:44 #13
Jo det er et rødt og hvidt stik, har prøvet alle mulige udgange, og der sker bjælde.
Avatar billede uno_l-d Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:51 #14
jeg er ked af at sige det, men det tyder på at din dvd er i stykker.
Avatar billede the_grim_reaper Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:52 #15
ahh, pis. Nå men tak for svarene..