Avatar billede tlb18 Nybegynder
20. oktober 2004 - 22:48 Der er 8 kommentarer

åbning af toast fil i andet program end TOAST

jeg har en toast fil som jeg ik kan åbne i TOAST thitanium 6.0 men hvad kan jeg ellers bruge

HJÆLP mig
Avatar billede egonspock Seniormester
21. oktober 2004 - 01:01 #1
Er du sikker på at det er en toastfil? hvad er endelsen? .toast?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
21. oktober 2004 - 05:46 #2
vi vil høre filens navn.
-men prøv med "Stuffit Expander"

Den ligger allerede på din maskine . . .
Avatar billede tlb18 Nybegynder
21. oktober 2004 - 13:17 #3
den hedder adobe.toast
Avatar billede tlb18 Nybegynder
21. oktober 2004 - 13:19 #4
fylder 256 mb og stuffit kan heller ik åbne den
Avatar billede egonspock Seniormester
21. oktober 2004 - 15:54 #5
Et par gæt:
Er rettighederne rigtige ? (har du lov til at læse filen, se info om filen)
Er den skabt i en nyere version af Toast end din? den nyeste version er 6.0.7.
Er filen den samme størrelse, som forventet?
Avatar billede tlb18 Nybegynder
21. oktober 2004 - 21:05 #6
den er ganske lovlig og ingen snyd der... str. på filen er som den skal være og min toast vers er Toast titanium 6.0.7
Avatar billede egonspock Seniormester
21. oktober 2004 - 23:54 #7
Lige for at være sikker. Jeg talte ikke om lovligheden af filen, det vil jeg slet ikke betvivle. Jeg talte om hvis du vælger den og trykker æble-i og ser på rettighederne, om du så under "Ejer og tilladelser" står til at kunne læse filen. Men det kan da godt være en korrupt fil. Bare en bit vender forkert er den jo gal!
Avatar billede tlb18 Nybegynder
22. oktober 2004 - 14:02 #8
det hele er som det skal være... tak for hjælpen jeg har løst problemet