Avatar billede kebaaab Nybegynder
20. oktober 2004 - 17:48 Der er 4 kommentarer

Norton Antivirus Corporate Edition i XP

Jeg har NACE og Windows XP med SP2.

Men sikkerhedscenter informerer mig om at "Norton AntiVirus rapporterer at funktionen er installeret, men status er ukendt" med stor rød overskrift "KONTROLLER STATUS".

Jeg har både opdateret NACE og scannet hele PC'en men den siger stadig det samme. Hvad er galt?
Avatar billede morten_leth Nybegynder
20. oktober 2004 - 18:18 #1
du har installeret service pack 2, og den genkender ikke den, men tag og gør det du ser om du kan finde en fix på deres hjemmeside ellers er der nok ikke meget at gøre... ;)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
20. oktober 2004 - 19:13 #2
Klik på "virusbeskyttelse" i sikkerhedscenter, og klik på at du selv overvåger funktionen, så holder den op med brokke sig. På et tidspunkt får Symantec sikkert lavet det, så sikkerhehedscenter kan se status
Avatar billede kebaaab Nybegynder
21. oktober 2004 - 17:48 #3
Jamen jeg har før kunnet se Symantec i Sikkerhedscenter!
I øvrigt ville den vel sige at der ikke var noget antivirus hvis den ikke genkendte den
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
21. oktober 2004 - 18:40 #4
Hmm, så tyder det på at Norton er beskadiget. Prøv at køre den her scanner http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe, og prøv at geninstallere Norton bagefter