Avatar billede rinsen Nybegynder
20. oktober 2004 - 17:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bagbeklædningen vil ikke af

Jeg har lige købt en nokia 6230.. mit problem er at bagbeklædningen simpelthen ikke vil af!!!! har skubbet og mast! nogen der har et trick uden at ødelægge den??
Avatar billede enriko Nybegynder
21. oktober 2004 - 17:52 #2
du er vist ikke den eneste der har det samme problem. jeg har ikke haft en 6230 så jeg kunne skilde den af .. desværre,, jeg har ellers haft  figrene i mange tlf :) men her i den link kan du så læse om hvordan de andre har taget den af. håber det var til hjælp
Avatar billede rinsen Nybegynder
21. oktober 2004 - 21:02 #3
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. tusind tak så lykkedes det... hvordan giver jeg dig så point??? hehe det er første gang jeg skal gøre det...
Avatar billede enriko Nybegynder
22. oktober 2004 - 12:54 #4
jeg sender dig et svar  og den skal du acceptere .. det gør du ved at :

mit navn ligger i en boks du trykker på mit navn og så skal du trykke på accepter som ligger lige under den.. det er i venstre side
Avatar billede enriko Nybegynder
22. oktober 2004 - 12:54 #5
glad for det lykkedes
Avatar billede rinsen Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:34 #6
okay håber du fik den ellers må du lige skrive igen for du har fortjent dem..... :o)
Avatar billede enriko Nybegynder
22. oktober 2004 - 20:02 #7
rinsen--- jo jeg har fået dem hvad med at give mig lidt karma???