Avatar billede anderscolding Nybegynder
20. oktober 2004 - 12:11 Der er 3 kommentarer

Studerende/PHP programmør til undervisningssystem på KU

Hej Alle på X-perten. Jeg har været iværksætter i IT/mobilbranchen nogle år, men er nu i færd med at færdiggøre min kandidatgrad i psykologi (læser på 8.semester). Da psykologistudiet ikke giver mange muligheder for at arbejde med kombinationen af kommunikationsteknologier og organisationer, har jeg selv iværksat et projekt hvor jeg undersøger design og implementering af IT systemer til understøttelse af undervisning - se bl.a. her: http://handlerum.dk Nu overvejer jeg at arbejde videre med selve systemet ud fra principper om brugercentreret (participatory) design og mangler en PHP mand, der er interesseret i at udvikle et ret simpelt system og lære om de menneskelige aspekter af systemdesign. Jeg forestiller mig at systemet skal tilbydes alle institutter på KU som open source. Der er altså INGEN penge i det - men masser af netværk og erfaring.
Avatar billede combay Nybegynder
27. oktober 2004 - 17:44 #1
Altså jeg er PHP mand, hvad skal der laves? msn: webmaster@combay.dk
Avatar billede moocher Nybegynder
23. januar 2005 - 21:14 #2
Jeg er altid frisk på noget open-source og da PHP er mit hovedsprog, så hvorfor ikke

kalle_moller@hotmail.com
Avatar billede theprofessor Nybegynder
25. januar 2005 - 18:25 #3
Du vil sælge en system til KU men vil ikke betale for udvikling?