Avatar billede schmidti Nybegynder
19. oktober 2004 - 12:52 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Text der glider ind fra siden!

Hey

Skal bruge 4 kanpper som viser hver deres del af et movieclip!
Der skal ligge 4 dynamiske tekstboxe i et movieclip som skal køre bagved en maske!
Når man så trykker på en af knapperne skal den vise det tekst-felt som det passer til!
Altså glide ind fra en af siderne! Sådan så det bare er et stort movieclip der kører bagved masken, men man kun kan se et enkelt tekstfelt af gangen!! ;)
og når man så vil se et andet glider det så ud og et nyt kommer til syne!
Kan ikke lige se hvordan jeg skal programmere mig ud af det...

Håber på hurtig hjælp ;)
MAX point til den der kan sende mig en .fla fil med dette
på peterehlersschmidt@geniecorp.net
Avatar billede schmidti Nybegynder
19. oktober 2004 - 13:42 #1
USP!!! FORKERT MAIL: peterehlersschmidt (a) stofanet.dk !!!!!!
Avatar billede baitianlong Nybegynder
19. oktober 2004 - 15:42 #2
Jeg fatter ikke helt hvad du vil have, men her er et eksempel... Er det noget i den stil ?

http://www.legende.dk/eks/tekstfrasiden.html

Det var også noget skidt at du kom til at skrive din firma e-mail, så enhver kunne se det var til kommercielt brug, men ak. -Sådan kan det jo gå !
Avatar billede baitianlong Nybegynder
21. oktober 2004 - 00:04 #3
Hva så der... Du skriver det skal gå hurtigt ?! Er du nede med det ?!
Avatar billede schmidti Nybegynder
22. oktober 2004 - 10:24 #4
Fik det selv til at fungere... hmm det er til mig selv men det må folk jo tro hvad de vil ;) er ligeglad!!
det er ikke engang min firma mail, men et miks af min egen og firma adressen ;) som sagt det gik hurtigt ;)
Men fixede det selv, men dit eksempel var det jeg skulle bruge så pointene er dine!! ;)
Avatar billede baitianlong Nybegynder
22. oktober 2004 - 14:36 #5
Ok, så sender jeg dig flashen :) ...Og du accepterer mit svar.