Avatar billede flexsu Nybegynder
19. oktober 2004 - 09:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

GPO på OU i Windows 2000 Server

Jeg forsøger at finde ud af hvordan man sætter group policy på et OU. men det vil bare ikke virke.

Jeg har lavet et OU hvor i jeg har et par brugere dem vil jeg så logge hvornår de logger på. Men den policy jeg sætter på denne OU bliver ikke sat. jeg kan kun få det til at virke hvis jeg sætter det på default domain policy. men så logger den jo alle brugerenes logon.. 100+  Det er jo lidt meget i event loggen.

En der ved hvordan man fixer det?
Avatar billede squiip Nybegynder
19. oktober 2004 - 10:15 #1
har du ændret noget i domain pol? For den overwriter jo de andre.
Avatar billede flexsu Nybegynder
19. oktober 2004 - 10:20 #2
Nej den er ikke bleven rørt.
Avatar billede squiip Nybegynder
19. oktober 2004 - 10:52 #3
Kan du være kommet til at disable policy'en? jeg mener at jeg havde samme prob engang, man jeg kan ikke huske hvad jeg gjorde.
Avatar billede squiip Nybegynder
19. oktober 2004 - 10:53 #4
det kan evt. have nogen med en forkert nedarvning at gøre, eller en forkert security rettighed.
Avatar billede flexsu Nybegynder
19. oktober 2004 - 11:09 #5
Nej det har jeg ikke, det mærkelige er at det kun er auth... useres som jeg kan få til at virke .. men det er jo dem alle sammen.
Avatar billede flexsu Nybegynder
21. oktober 2004 - 08:14 #6
Åbner lige et andet spørsmål. med ny problem stilling