Avatar billede crazylip Nybegynder
08. marts 2001 - 15:28 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

kernel32 fejl!??

nogle gange når jeg skal starte F.eks Counter-strike, får jeg en kernel32 fejl!
hvad er det?
Derefter bliver jeg nød til at genstarte min comp, og prøve igen.. nogle gange virker det!
Hvad er kernel32??
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2001 - 15:30 #1
Det er en lille fil der ligger i dit windows directorie og styre rimelig mange processor i din computer. Jeg ville evt. geninstallere da det´lyder som om der er en fejl i filen og det er ikke så godt for dit system.
Avatar billede crazylip Nybegynder
08. marts 2001 - 15:32 #2
vil du ha jeg sletter harddisken og geninstallerer alt igen??
Avatar billede crazylip Nybegynder
08. marts 2001 - 15:36 #3
damn! jeg fik lige fejlen MSHTML.DLL da jeg skulle starte enternet explorer!!
hva sker der?
jeg gider bare ikke formatere disken igen ,det er kun en uge siden sidst!
Avatar billede wisen Nybegynder
09. marts 2001 - 07:45 #4
Kernel32 er hele kernen i Windows. Kernel32.dll og User32.dll er faktisk det som ud over brugergrænsefladen udgør Windows...
Avatar billede lnk Nybegynder
09. marts 2001 - 21:40 #5
Du kan prøve at genstarte i DOS tilstand og så slette din swapfil. Windows gendanner selv filen når du genstarter i Windows. Fejlen kan godt ligge i denne fil.
Avatar billede mlj Nybegynder
09. marts 2001 - 21:56 #6
Er din pc overclocket?
Avatar billede crazylip Nybegynder
10. marts 2001 - 00:48 #7
min pc er ikke overcloket!
hvordan sletter man sin swapfil?
Avatar billede lnk Nybegynder
10. marts 2001 - 00:51 #8
slet den ude fra DOS så undgår du at windows bruger den. Filen ligger under Windows/system
Avatar billede lnk Nybegynder
10. marts 2001 - 00:52 #9
undskyld. Den ligger ikke under system, kun under windows. Den hedder WIN386.swp
Avatar billede crazylip Nybegynder
10. marts 2001 - 02:26 #10
er problemet bare min swap fil eller hva !!
Avatar billede lnk Nybegynder
10. marts 2001 - 02:33 #11
Det er ikke nødvendigvis din swapfil, men det er set før at denne kan indeholde fejl. Hvis den gør det idet windows skriver eller læser fra den kan der godt opstå en fejl ligesom den du har. En af mine venner havde også denne fejl han slettede filen og problemet forsvandt
Avatar billede crazylip Nybegynder
10. marts 2001 - 02:39 #12
optetter windows swap filen af sig selv, efter jeg har slettet den??
Jeg har iøvrigt sat størelsen til 150 mb.
Jeg har 256 MB RAM!
Avatar billede lnk Nybegynder
10. marts 2001 - 02:40 #13
Ja, den bliver automatisk oprettet af windows idet du genstarter
Avatar billede crazylip Nybegynder
10. marts 2001 - 02:42 #14
hvordan sletter jeg swap filen i DOS
Delete WIN386.swp ?
Avatar billede lnk Nybegynder
10. marts 2001 - 02:45 #15
hmmm, ja det mener jeg. Du skal nok skrive i hvilket bibliotek filen ligger
Avatar billede crazylip Nybegynder
10. marts 2001 - 02:53 #16
hmm jeg kunne ikke slette filen.
Hvordan skulle jeg gøre?
Avatar billede lnk Nybegynder
10. marts 2001 - 02:55 #17
deltree c:\\windows\\win386.swp tror jeg nok :)
Avatar billede crazylip Nybegynder
10. marts 2001 - 03:00 #18
prøver lige igen.
behøver jeg at genstarte i dos?
Avatar billede lnk Nybegynder
10. marts 2001 - 03:03 #19
ja, ellers bruger windows filen. Det eneste tidspunkt hvor filen ikke bruges er i DOS.
Avatar billede crazylip Nybegynder
10. marts 2001 - 03:06 #20
ok nu har jeg slettet filen -tror jeg!
Jeg skrev del C:\\WIN386.swp?
hvordan tjekker man om den er slettet
Avatar billede lnk Nybegynder
10. marts 2001 - 03:08 #21
det kan du ikke, for i det du starter op i windows bliver filen oprettet igen. Men nu har du en fuldstændig ren swapfil.
Avatar billede crazylip Nybegynder
10. marts 2001 - 03:10 #22
ok tak for alt nu ser vi om det har hjulpet!!
Avatar billede crazylip Nybegynder
10. marts 2001 - 03:10 #23
du skal vel ha nogle points hehe
Avatar billede crazylip Nybegynder
10. marts 2001 - 03:11 #24
hmm hvorfor er du ikke på listen??
det er kun Wisen og spacemaninc
Avatar billede lnk Nybegynder
10. marts 2001 - 03:13 #25
jeg havde nok glemt at trykke svar :) Nå men skidt med det det er tanken der tæller. Desuden er jeg ikke her for at score point. Jeg er her for at hjælpe andre og få hjælp. U see