Avatar billede haahr Nybegynder
19. oktober 2004 - 02:55 Der er 1 kommentar

Ikke muligt at ændre margin i Word mere

Jeg har ikke mulighed for at ændre top og bund margin i Word mere. Når jeg forsøger at gøre det fra dialogen sker der ikke noget. Fejlen er opstået pludseligt.
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2004 - 15:37 #1
Måske er din normal.dot blevet "snavset". Søg efter normal.dot omdøb den til f.eks. oldnormal.dot (word skal være lukket). Start Word igen, og der er dannet en ny normal.dot, der forhåbentlig løser dit problem. Har du makroer, autotekster o.l. i din gamle normal.dot, kan du overfører dem vha makroassistenten.