Avatar billede zilladk Nybegynder
18. oktober 2004 - 20:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan dette komme til at køre

Jeg kan ikke installerer SUS da den kommer med en fejl (failed to start w3svc service) det er en del af IIS serveren. Hvis jeg nu afinstallerer IIS og installerer den igen, hvordan kommer min exchange så til at kører ?
Avatar billede holmus Nybegynder
19. oktober 2004 - 08:19 #1
Din exchange er ikke direkte affektet af din IIS, medmindre du ofte benytter din OWA.

Hvis det hele ligger på samme server, ville jeg overveje at konsolidere det i et højere omfang, da du hurtigt risikerer at skulle rulle seneste sp på exchange hvis du roder med IIS'en - ikke fordi de direkte har noget med hinanden, men tilgengæld har de inddirekte! :)

Håber det kan hjælpe dig!

/holmus
Avatar billede holmus Nybegynder
19. oktober 2004 - 08:21 #2
ps... Du skal sikre dig hvorfor din SUS ikke kan starte w3svc servicen.... Højst sandsynligt er det ikke et problem i IIS'en, men måske et rettighedsproblem... Eller ganske simpelt at den er startet i forvejen... :-)
Avatar billede zilladk Nybegynder
20. oktober 2004 - 08:41 #3
Mange tak. Så har jeg lidt at gå frem efter :)