Avatar billede patoo23 Nybegynder
18. oktober 2004 - 17:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opdatering af en celleværdi til andet faneblad

hej

Jeg har et budget, hvor jeg har lavet nogle autoberegninger.
Jeg har budgettet på faneblad nr 1. På faneblad nr to, vil jeg gerne have indsat nogle summer fra faneblad 1. Men selvfølgelig på den måde at såfremt celle a1;3 i faneblad 1 bliver ændret, så skal det ligeledes i cellen i faneblad 2..
Er der nogle, der kan hjælpe mig med det?
Avatar billede kox Nybegynder
18. oktober 2004 - 18:06 #1
tror du skal bruge lopslag, kig i hjælp
Avatar billede vigilante Nybegynder
18. oktober 2004 - 18:21 #2
Du kan bare bruge sum funktionen og derpå vælge dit første faneblad og markere de celler du vil have lagt sammen.

Har jeg misforstået noget?
Avatar billede patoo23 Nybegynder
18. oktober 2004 - 19:27 #3
Hej Kox og Vigilante..
Vigilante, dit svar funkede. Tak for hjælpen. Også tak til Kox, selvom det dog var Vigilantes svar, jeg kunne benytte
Avatar billede patoo23 Nybegynder
18. oktober 2004 - 19:29 #4
hvordan er det, man tildeler point? Jeg har ikke prøvet det før og kan vist ik helt gennemskue det
Avatar billede kox Nybegynder
18. oktober 2004 - 19:47 #5
jeg ved hellerikke lige hvordan mit indlæg havnede her :o)

du skal vente til vigilante lægger et svar. så skal du markere hans navn og tildele point
Avatar billede vigilante Nybegynder
18. oktober 2004 - 20:27 #6
Så er der et svar =)